Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

Alltså, första handen är inte så svårt..

Knappast att nån kom in med så tidigt poss med 55, eller AA men sånn liten raise..

Och om nån nu av dem hade haft AA el 55 efter flop, så hade han försökt mjölkat med sin triss

(om nån nu hade haft 55 eller AA) istället för å pusha som hon gjorde...

Färg folden är inte heller så värst avancerad..

Han är absolut en av de bästa och roligaste pokerspelarna som finns.

Hah, precis efter att ha skriv den här, hände en liknade hand mig, limp pot (otroligt dumt av han med AK)

Jag floppar triss, A2 min bettar jag å AK synar.

Turn, A2 bettar, AK återhöjer, jag pushar och båda synar.

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

UnclassicalPiano @ YouTube

Sjukt grym kille som gör pianocovers på kända rock/metal-låtar. Inte för att jag tror att han lärt sig allt 'by ear' som han påstår, but still... awesome!

Varken särskilt grym eller orginell. Har två vänner med perfekt gehör som visserligen bor i olika länder men när den ena hälsar på brukar jag alltid få ihop dom att dra lite covers på piano alternativt fiol. Helt sjukt vad de två kan göra. Jag kan sätta på vilken låt som helst och efter tre-fyra lyssningar så kan de spela låten perfekt helt ur minnet. Den här snubben imponerade verkligen inte på mig i jämförelse med dom två.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varken särskilt grym eller orginell. Har två vänner med perfekt gehör som visserligen bor i olika länder men när den ena hälsar på brukar jag alltid få ihop dom att dra lite covers på piano alternativt fiol. Helt sjukt vad de två kan göra. Jag kan sätta på vilken låt som helst och efter tre-fyra lyssningar så kan de spela låten perfekt helt ur minnet. Den här snubben imponerade verkligen inte på mig i jämförelse med dom två.

Okej, men för mig som aldrig sett något liknande (som inte har två vänner med perfekt gehör alltså...) var det väldigt imponerande. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men för mig som aldrig sett något liknande (som inte har två vänner med perfekt gehör alltså...) var det väldigt imponerande. :D

Alltså, nä... i de flesta låtar har han ju bara ett simpelt baskomp med en ganska entonig melodi som låter väldigt 120-taktig (marschtempo). En drill här och där gör ju inte saken vassare och precis som P-C påpekade finns det ganska många människor i samma ålder som klarar av det där, bättre... men det har ju flera olika faktorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...