Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

Asså. Är inte Vice. bannad från den här tråden? Varför får han fortsätta skriva?

Kuriosa: Vice. har gjort över 300 inlägg i den här tråden. Varav typ hälften är dubbelposts.

Mvh,

oroad forumit

Jag fick ju mitt straff. När man blivit straffad måste man få en ny chans. Eller så är det jag som missförstått, för jag har utgått att jag nu mer får posta i tråden så länge som det är postat rätt.

För övrigt är jag oftast först med allt, du kan inte ens hitta 20% som är dubbelpostat ifrån mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick ju mitt straff. När man blivit straffad måste man få en ny chans. Eller så är det jag som missförstått, för jag har utgått att jag nu mer får posta i tråden så länge som det är postat rätt.

För övrigt är jag oftast först med allt, du kan inte ens hitta 20% som är dubbelpostat ifrån mig.

Citerar dig själv;

Haha nejdå inga problem med att följa instruktioner. Och har absolut inget problem med att låta bli med att posta i den här tråden fortsättningsvis. Så det kommer jag inte att göra fortsättningsvis.

Jag har inte sagt att du fick börja posta här efter ditt straff hade gått ut. Du har själv sumpat dina chanser, så kom för fan inte med något jävla skitsnack om att det är mobbing och särbehandlingar.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Citerar dig själv;

Jag har inte sagt att du fick börja posta här efter ditt straff hade gått ut. Du har själv sumpat dina chanser, så kom för fan inte med något jävla skitsnack om att det är mobbing och särbehandlingar.

Hahaha okej vi är fortfarande på den nivån...

Hahahahahaha okej, okej, jag böjer mig för övermakten och postar inte mer i tråden... :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej har en fråga till er vet inte hur många gånger Vice har blivit bannad från detta forum nu X antal gånger senast var Henki som bannade han från forumet hur i hela friden kan han bli unbannad lika snabbt? Inte bättre såfall låta han vara bannad halv år år?

Eh. Forumet är litet. Trevligt när det händer lite grejer, tycker jag.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Surveillance Camera Man 8 är ute:

http://www.liveleak.com/view?i=d8e_1413271084

Oavsett om man tycker vad han gör är okej eller inte så blir det verkligen ett intressant resultat att få en inblick i slumpvalda människors liv. Underhållande på sina håll, och sedan blev jag träffad right in the feels när den hemlöse mannen kom.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Surveillance Camera Man 8 är ute:

http://www.liveleak.com/view?i=d8e_1413271084

Oavsett om man tycker vad han gör är okej eller inte så blir det verkligen ett intressant resultat att få en inblick i slumpvalda människors liv. Underhållande på sina håll, och sedan blev jag träffad right in the feels när den hemlöse mannen kom.

Jag förstår inte riktigt vad det är jag kollar på. Går han bara runt och kör upp kameran i folks ansikte för att se vad som händer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Vet inte om den egentligen passar här och den kan vara fejk (oklar källa, plats, propagandarisk överlag) men ändå. Syrisk pojke trotsar sniper och spelar död för att rädda flicka.

mgwO6oni-wY&

Vilka är de som hojtar att gud är stor hela tiden? Jag ser inte det stora i att en gubbe springer ut och nästan blir ihjälskjuten. Att de ropar att gud är stor när pojken gör sin räd däremot, det kan jag förstå, men det verkar inte som att de är på hans sida. Eller betyder Allahu Akbar inget annat än "Oh my God"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt så är det. Jag är så sjukt trött på västerlänningar som ba "omg i couldnt conensntrate on this video baceause of snackbar".... akbar -> oh my god. det är bara att titta på videor från 9/11......

Jag såg de kommentarerna och kände att det var det minst diplomatiska jag sett på länge.

Vad min fråga egentligen var är: Betyder klippets utrop "YYYEEEEHAAAAWW!!! Skjut honom! Skjut honom!!! I Guds namn!", eller bara "åh herregud! Jösses! Åh nej, ojojoj!"? Stor skillnad. Översättningen "Gud är stor" hjälper inte eftersom den kan betyda både och.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg de kommentarerna och kände att det var det minst diplomatiska jag sett på länge.

Vad min fråga egentligen var är: Betyder klippets utrop "YYYEEEEHAAAAWW!!! Skjut honom! Skjut honom!!! I Guds namn!", eller bara "åh herregud! Jösses! Åh nej, ojojoj!"? Stor skillnad. Översättningen "Gud är stor" hjälper inte eftersom den kan betyda både och.

Tycker det är ganska tydligt att de i det här fallet använder uttrycket i stil med "Åh, herrejävlar!"

Videon är bekräftat fejk förresten. Inspelad på¨Malta av några norrbaggar.

_78997396_2_1262099_0.jpg

http://www.bbc.com/news/blogs-trending-30057401

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...