Jump to content

Kroppsmodifikations-tråden


Mordos
 Share

Recommended Posts

"Djurgår'n tills jag dör" i någon schysst font på bröstet hade inte varit helt fel :)

Alla tatueringar som har med sport att göra är absolute no-no för mig.

Fan vad tråkig jag kommer se ut brevid dig och päronpung nudå, MyStiC! :)

Töjningen syns ju inte sååå mycket, har ju rätt långt hår.

Snakebites är ju något som jag fortfarande tänker på, jag tror inte det skulle funka. Fast det är snyggt som fan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Töjningen syns ju inte sååå mycket, har ju rätt långt hår.

Snakebites är ju något som jag fortfarande tänker på, jag tror inte det skulle funka. Fast det är snyggt som fan. :)

Nu har ju inte jag sett hur du ser ut. Men enligt mig - värt ett försök. Syns ju knappt om man tar ur dem och det läker ändå. Man lever bara en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har ju inte jag sett hur du ser ut. Men enligt mig - värt ett försök. Syns ju knappt om man tar ur dem och det läker ändå. Man lever bara en gång.

Du har ju ett smakprov i Bild på dig själv-tråden. :)

Min tjejkompis har alldeles nyligen skaffat piercing i nacken, förstår inte till vilken nytta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har längtat som fan efter en sådan här tråd :)

Jag en töjning i vänster öra på 5mm än så länge, ska jobba mig upp till åtminstonne 10mm. Jag har också ett hål i brosket på samma öra.

I brosket tog jag själv, inte alls så farligt som jag trodde att det skulle vara, dock hade jag en massa problem med infektioner och sånt i början men nu är det normalt :)

Så fort jag fyllt 18 så ska jag ta hål i ögonbrynet, undersidan av läppen och i tungan. Har också funderat på någon fräck tatuering på överarmen :)

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ju ett smakprov i Bild på dig själv-tråden. :)

Min tjejkompis har alldeles nyligen skaffat piercing i nacken, förstår inte till vilken nytta. :)

Du ser den ju väldigt väl från ett specifikt perspektiv. :)

EDIT: Kikade i tråden. Jag röstar på snakebites. Personligen tycker jag att det skulle passa.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ser den ju väldigt väl från ett specifikt perspektiv. :)

EDIT: Kikade i tråden. Jag röstar på snakebites. Personligen tycker jag att det skulle passa.

Haha, du tänker på det sättet. :o

Och hm, vi får se om det blir några snakebites. Morsan skulle få spader.

:) Mina åsikter:

Snakebites: Fy fan vad fult det är, usch!

Töjning: Helt ok, dock har jag läst att det kan lukta anus..

Tatueringar: Kan var jävligt ballt! Tribals är dock det absolut värsta, WT:iga som finns.. Japanska tatueringar kan vara riktigt snygga.

Töjningar kan lukta anus, fast precis som Mordos säger så krävs det mycket för att dom ska lukta illa. Vidrigaste jag varit med om var på en fest för inte så länge sedan där en tjej hade en töjning och så var det ett gult tjockt "lager" runt om hålet där töjningen var. Fyfan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tatueringar: Kan var jävligt ballt! Tribals är dock det absolut värsta, WT:iga som finns.. Japanska tatueringar kan vara riktigt snygga.

Jag är sjukt kräsen när det kommer till tatueringar. Jag har fått en känsla av att det är så sjukt vanligt med det att ingen riktigt sticker ut. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner mig sugen på att skaffa en tatuering, men då ska den vara helt perfekt. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att skaffa någon utan att tänka mig för riktigt ordentligt och utan att tycka den vore helt perfekt, så det lutar alltså t att jag aldrig kommer skaffa någon...

Fast det är en bra sak att man ska ha det fullt genomtänkt. Första tatueringen brukar vara den som betyder mest after all. Och typ tatuera in en flygande gris med solbrillor som första tatuering är rätt fail. Så tänk lite, du är ju grafisk ändå så du lär ju kunna tänka genom en hel del massa designer och sådant, jag hoppas mest på en tatuering. För att jag vill att Sverige blir mer vänligt mot tatuerade människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner mig sugen på att skaffa en tatuering, men då ska den vara helt perfekt. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att skaffa någon utan att tänka mig för riktigt ordentligt och utan att tycka den vore helt perfekt, så det lutar alltså t att jag aldrig kommer skaffa någon...

Precis likadant känner jag. Man måste verkligen kunna stå för det.

Vad är en töjning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderade en gång starkt på att skaffa en tatuering men jag lyckades aldrig bestämma mig för vilket motiv jag ville ha, ett motiv som jag skulle vara nöjd med för resten av livet, så det blev inget av det. Dessutom drog jag slutsatsen att en jättesynlig tatuering nog inte skulle vara det bästa med tanke på en eventuell framtida karriär bland slipsar och kostymer.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...