Jump to content
Jojje

Det mest episka som hänt dig

9 inlägg i denna tråd

Ja, saker som var jävligt häftiga i Multiplayer.

För mig vore det att jag körde en full familjebil och blev jagad av en förbannad jävel med en Annihilator :)

Det hände nyss faktiskt..

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Hmm. Måste varit när jag hade en Annihilator och jagade nån random person som körde en full familjebil. Det hände nyss faktiskt

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Ja, saker som var jävligt häftiga i Multiplayer.

För mig vore det att jag körde en full familjebil och blev jagad av en förbannad jävel med en Annihilator :)

Det hände nyss faktiskt..

Hmm. Måste varit när jag hade en Annihilator och jagade nån random person som körde en full familjebil. Det hände nyss faktiskt

FYFAN SÅ JÄVLA BRA!!! :) :) :o

Åh, herregud, det här var det bästa jag läst i hela GTA-forumet på väldigt länge. Det här måste jag minnas till nästa forumgala, grattis till en full tiopoängare, n00dles!! :(

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Fick mig att le faktiskt.

Cheers

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
FYFAN SÅ JÄVLA BRA!!! :(:confused:>_<

Åh, herregud, det här var det bästa jag läst i hela GTA-forumet på väldigt länge. Det här måste jag minnas till nästa forumgala, grattis till en full tiopoängare, n00dles!! <_<

Talar han sanning då? Luktar troll... :(

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Det var ju skämt såklart, men det var förbaskat roligt :(

Jaha... öhm, jo... kanske det... om man är tött...

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in