Jump to content

Ladda ner GTA gratis och lagligt!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Programmet som jag tänkte tipsa om igår vara inte så bra... man kunde bara ha det igång i 20 min, sedan kostade det pengar...

Men om ni vill ha det ändå så heter det CPU Killer (det är inte lika farligt som det låter :rolleyes:) och kan laddas ner från denna sida.

Ställ in på 10-20% och kör GTA. Ni får göra finjusteringar tills spelet flyter som det ska!

Btw...

Jag fick ett mail från R* igår och dom håller på att rensa bort GTA från alla servrar som inte är deras egna.

De som inte har laddat ner GTA än borde göra det snarast för snart är det bara Rockstar Games servrar som har det och vi vet ju hur sega R* servrar kan vara ibland...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw...

Jag fick ett mail från R* igår och dom håller på att rensa bort GTA från alla servrar som inte är deras egna.

De som inte har laddat ner GTA än borde göra det snarast för snart är det bara Rockstar Games servrar som har det och vi vet ju hur sega R* servrar kan vara ibland...

Va dumt, belastningen på deras server minskar ju om andra också hostar spelet. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...