Jump to content

Trubadur-Tråden


Weener
 Share

Recommended Posts

Hatar du Dylan, eller hatar du mig? :D

Klart jag inte hatar dig, bara att jag aldrig hört låtarna, så om ni undrar varför jag skiter i vissa låtar så är det för att dom antingen har för konstiga ackord eller för att jag aldrig hört dom. :P

Well, av dom senaste önskningarna lyckades jag bara klara en, tyvärr. Jag har svikit er.

Kicken skrev assåh :

Bara för att jag är glad idag. Kan inte jag få en låt om mig och mitt CS-spelande med andra forumiter whistling.gif

Till tonerna av vad du vill.

http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....m_nu_kommer.mp3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart jag inte hatar dig, bara att jag aldrig hört låtarna, så om ni undrar varför jag skiter i vissa låtar så är det för att dom antingen har för konstiga ackord eller för att jag aldrig hört dom. :P

Well, av dom senaste önskningarna lyckades jag bara klara en, tyvärr. Jag har svikit er.

Kicken skrev assåh :

http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....m_nu_kommer.mp3

Hahaha! Jag blir uppriktigt bara himla glad av alla dina låtar :D

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart jag inte hatar dig, bara att jag aldrig hört låtarna, så om ni undrar varför jag skiter i vissa låtar så är det för att dom antingen har för konstiga ackord eller för att jag aldrig hört dom. :P

Ah, okay. Men de bästa låtarna du spelat tyckte jag var de där du fick mer fria tyglar, så att...

Forumfesten var rolig, kan inte forumet hitta på något mer? Gå på finmiddag, ha LAN, spela fotboll... Ta det som låter bäst och gör nåt av det! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, okay. Men de bästa låtarna du spelat tyckte jag var de där du fick mer fria tyglar, så att...

Forumfesten var rolig, kan inte forumet hitta på något mer? Gå på finmiddag, ha LAN, spela fotboll... Ta det som låter bäst och gör nåt av det! :P

Varför inte någonting från Umbertos serie Hultenius & Co? Eller blir det för strama tyglar då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...