Jump to content

J.J. Abrams Fringe


P-C
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...

jag tycker den har tappat som tusan nu med den paralella universumet.. Det var bättre förr när det var lite halvmystiska saker som hände av olika anledningar, nu känns det bara som de kan hitta på precis vad som helst för att göra saker värre och mer komplicerade.

Jag tycker tvärtom, det blir bara bättre och bättre. Klart som inte kunde hålla allt hemligt för evigt, då skulle man bli less på att man aldrig får reda på något istället!

Senaste avsnittet var kung, iallafall Sam Weiss delen. Har misstänkt att han skulle komma in och ha en större roll sen anagrammet som dom skrivit i AltWalters gamla labb i Over There: Part 2! Allt är så planerat så jag inte vet vad jag ska göra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att börja se detta, har två frågor :

1. är det i samma klass om Lost?

2. Gillar ni som gillar Fringe, Lost?

Det var Lost och J.J Abrams namn som fick mig att se på Fringe, så ja jag gillar Lost. Det är lite segt i början, men mot andra halvan av säsong ett och framåt blir det enligt mig bara bättre och bättre! Faktiskt så tycker jag att den djupare handlingen är mycket trevligare än i Lost, avsnitten håller högre kvalitét rakt igenom och även utfyllnadsavsnitten är väldigt bra. Samt att Fringe har bättre tempo enligt mig! Dom som skriver serien är genier, alla karaktärer som kommer in bara för ett avsnitt kan man känna medlidande på något sätt för och det är bara väldigt väldigt välskrivet!

Men, det är dom sega avsnitten i början som är svårast att ta sig igenom, sen betalar det av sig. Ge det en chans!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...