Jump to content

J.J. Abrams Fringe


P-C
 Share

Recommended Posts

Efter att ha sett Cloverfield så har jag fått upp ögonen för J.J. Abrams.

Så kanske kommer jag se den här. Hoppas bara att det inte blir som Lost, som jag inte gillar alls. :w000t:

Har sett första halvtimmen av första avsnittet, sen blev jag avbruten av pigga människor och en allmän surhet. Och jag kan säga att det inte är som lost! Dessutom läste jag nånstans att varje avsnitt har en egen plot, lite som CSI blandat med X-files.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärre sådär mycket action eller ljuger trailern?

Jag har ju inte sett hela än, då jag blev avbruten, men det börjar ganska intensivt med flygplansscenen, men sen ska dom ju börja presentera karaktärer och handling, så då var det inte lika hardcore. Men jag vet inte hur det blir senare, blir nog att kolla ikväll.

Edit: Nu har jag sett det, och det var ett genialiskt avsnitt... 1 timme och 20 min, mer som en film med ett uppföljarslut, men det blir jävligt intressant att se vad som händer senare.! Regisseringen var genialisk, ploten var smart och välgenomtänkt, många vändningar och smarta idéer. Skådespeleriet hade sina brister, men var också bra vid många tillfällen. Musiken i scenen mot slutet när

John vaknar upp

är verkligen min smak, smart och dramatisk ackordföljd. Mycket bra serie!

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...