Jump to content

Highscore


Maimstream
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 245
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Typera är ju roligare än att skriva alfabetet :w000t:

Finns ganska många alternativ att välja bland, skriva meningar eller ord och olika språk.

Körde med svenska meningar, 2 minuter.

Problemet är ju att då måste ju alla köra samma alternativ för att det ska bli jämt.

Uppdaterade listor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet är ju att då måste ju alla köra samma alternativ för att det ska bli jämt.

Uppdaterade listor.

Min tanke var att man kunde köra det man själv tycker går bäst, man får ju ändå svaret i samma enheter dvs words/min och keys/min. Fast intresset verkar ju ändå inte vara så stort så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay. #3 på fingerfrenzy. Jag tycker ändå inte att en person ska kunna ta upp mer än en plats per topplista.
Iochmed att AA blev nerputtad ifrån listan så orkade jag inte leta upp i tråden efter den som då skulle ha legat på tredjeplatsen. Men som sagt blev han också nerputtad. Tänk på att det inte är någon maskin som sköter editeringen av listorna :) Och det är inte kul att bara göra tredjeplatsen ledig för då kan nog spamposta en bild på något oseriöst bara för att få vara med på listan någon gång.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...