Jump to content

Highscore


Maimstream
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 245
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dude, det där är typ nittio tangenter i sekunden. Alltså nästan en tangent per hundradel av en sekund. Om det inte är fusk är jag riktigt imponerad; hur gjorde du, teknikmässigt?

Okay. Fusk.

Har ett program som man kan registrera sina knapptrykningar på. Så jag skrev hela alfabetet, startade spelet och spelade upp dom på As fast as possible.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay. Fusk.

Har ett program som man kan registrera sina knapptrykningar på. Så jag skrev hela alfabetet, startade spelet och spelade upp dom på As fast as possible.

Nu förstörde du allting, bara att sätta programet lite bättre än de andra på gtasajten.

Alla måste nu lova att inte fuska, det blir så tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag uppdaterade MKO och Tetrislistorna. Jag hoppas att Maimstream inte misstycker (jag tänker inte ta över tråden :innocent: ).

Btw. SKRIV era scores när ni postar bilderna så blir det lite lättare att uppdatera. :(

Jag förstår att du inte kan hålla fingrarna borta :naughty: Jag var hemma hos en kompis och grillade igår, så det var en life saver så att jag slapp gå igenom allting <3 Jag hoppas det blev rätt nu bara.

Gör gärna så som Umberto skrev. Det blir inte bara lättare utan enklare att uppdatera och det kommer gå snabbare om ni skriver in poängen i era inlägg. TACKAAAAAAAAR!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...