Jump to content

Left 4 Dead [Coop spel i Dawn of the Dead stil]


KrigareN
 Share

Recommended Posts

http://www.left4dead411.com/

Detta spelet kommer snart, någon mer som ser fram mot detta? Det verkar som det ultimata coop spelet någonsin, 4 spelare samtidigt, kämpar för att ta sig genom kampanjer som t.ex Sjukhus, lägenhetskomplex, stadsdelar. Samtidigt som man blir jagad av svärmer av snabba springade zombies.

Man kan dessutom själv spela på "Zombie" sidan, då som en av 4 "Boss" zombies.

Detta blir bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 404
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har suktat efter det här spelet i 1 - 2 år nu, de har ju annonserat och haft sig skitlänge nu. Har följt utvecklingen så gott jag kunnat från och med den dagen jag hörde talas om det.

Verkar som sagt bli ett grymt spel, hoppas bara att CO-OP-funktionerna fungerar som det ska, i och med att både zombies och människor styrs av människor. (Om det finns så många online på servern vill säga, annars är det AI.)

De hade tydligen problem med att få spelet jämnt då zombierna hade ett stort övertag, men det var ett tag sedan jag läste det, man får som sagt hoppas att de lyckades få det jämnt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett av dom mest efterlängtade spel jag någonsin... längtat efter.

Har försökt följa utvecklingen så gott jag har kunnat efter att jag fått nos om spelet. Har också fått med några vänner att köpa spelet när det släpps :) Kommer då förhoppningsvis ha ett L4D Lan :mellow: Can't wait!! Ser helt sjukt awesome ut! ;)

Visserligen blev jag lite besviken när jag såg hur dom nya karaktärerna ser ut, iallafall Biker snubben som nu ser ut som en läderbög imo. Fast det är nog inget man tänker på så mycket medans man springer runt lite halv skrämd och reflex skjuter för varje hörn man rundar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...