Jump to content

Beat this!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Henki, levera en fet drumsession, så ska jag försöka toppa det! :)

Antar du utmaningen? :doh:

Absolut, frågan är bara vilken nivå jag ska lägga mig på. Gör jag för enkelt bräcker du mig på nolltid, gör jag mitt allra bästa kanske du är ännu bättre och då har jag bara gjort bort mig, eller så överglänser jag dig så mycket att du inte vill lägga upp nåt alls :D Hur länge har du spelat? Vilka specialtekniker kan du?

Jag lägger väl upp ett medelmåttigt klipp så får vi öka på efterhand, det blir roligare så :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är nervös för att inte kunna toppa dig, helt ärligt, trots att jag har spelat sen jag gick i sexan (ska börja tredje ring). Jag är inte så mycket för just trumsolon, utan fokuserar mer på fasta beats och komp, med massa sköna fills. När jag spelar trummor över jag mig inte på att vara så snabb som möjligt, utan att det ska låta coolt och hålla takten och sån skit. Men som sagt, vi får se vad det blir av!

THE CHALLANGE IS ON! :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, vad snälla ni är mot varandra. Lite som när Bart och Rod spelar minigolf, och kommer på att de är lika bra, och går därifrån utan att ha avgjort. Jag vill se en riktig battle, med mycket pondus, för-trash talk och allt vad det innebär! Det är ju där en stor del av själva battlet avgörs.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hold on.

1. Vem fan spelar RoC. l2buyTFT

2. 454 wins, 450 losses? blä.

Hold on själv du!

1. Jag och ganska många spelar RoC.

2. Skrev jag inte att mina stats var dåliga för att jag inte var seriös i början? Jo det gjorde jag är ganska säker på att du är läskunnig :whistling:

Har aldrig bryt mig om statsen riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag är bäst här på wc3 RoC.

Jag tror jag är bäst på footman wars här, inte så prestigefullt men jag har spelat det i väldigt många år, ja sen någon börade göra sådana maps från första början tror jag, och det har liksom hängt med. Frozen Throne självklart...

Annars har jag inte så mycket att skryta över, men känner inte så stort behov av det heller :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Sådär. Weener borde sluta titta när låten är slut, sen börjar jag med annat :confused: Nog för att det är snabbt och så, men det är en hel del klantigheter på slutet.

Jag hade en halvbra dissramssa skriven men jag hann inte med den. Kanske nästa gång.

Kicken borde däremot se åtminstone de sista sekunderna. :confused:

[youtube-old]vbNm_Au-h3s[/youtube-old]

(Processing video stod det när jag skrev detta, den kommer väl upp så småningom)

Nu drar jag från datorn innan jag blir lynchad. Bye bye på några dagar.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär. Weener borde sluta titta när låten är slut, sen börjar jag med annat :confused: Nog för att det är snabbt och så, men det är en hel del klantigheter på slutet.

Jag hade en halvbra dissramssa skriven men jag hann inte med den. Kanske nästa gång.

Kicken borde däremot se åtminstone de sista sekunderna. :doh:

[youtube-old]vbNm_Au-h3s[/youtube-old]

(Processing video stod det när jag skrev detta, den kommer väl upp så småningom)

Nu drar jag från datorn innan jag blir lynchad. Bye bye på några dagar.

Haha! :confused: Fet video och kul slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...