Jump to content

Bikttråden.


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

What, kan ni verkligen gå flera dagar utan att äta något alls? :blink:

4 dagar är mitt maximum innan jag är på gränsen att svimma. Hur vet jag det? Hänt flertal gånger.

Plus, det blir alltid så i slutet på månaden för många som lever på studiebidrag. 1050kr är i princip ingenting om man bor på ett ställe som mig och ICA med på tok för höga priser är det enda som finns. :/

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 180
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror de flesta som bor själva kan relatera till det här.

Jag glömmer bort att äta.

Det kan ta flera dagar innan jag 'kommer ihåg' att äta. Jag kan sitta, fullt koncentrerad i ett spel/photoshop/prata med någon i timtal, dagvis och sedan när jag ställer mig upp så känner jag bara mig själv gå ned på knä och mina händer skakar, så tar jag och äter det som går snabbast att fixa till.

Det händer aldrig för mig. Förutom frukosten (som jag äter när jag vaknar) så har jag ganska regelbundna tider när jag äter och kroppen har lärt sig att få mat vid dessa tider. På tal om det så är det dags för kvällsmat för mig nu. Hej.

Jag kom på en sak som jag mår lite dåligt över. För några månader sedan så övningskörde jag på morgonen efter en skapligt hård fest. :D Inte bra. Jag hade sovit över hos en vän och pappa kom och hämtade mig. Han satt på passagerarsätet redan när jag kom fram till bilen, så vad skulle jag göra? Innan jag startade bilen så sade han: "Du drack inte öl igår, va?". Av ren reflex så svarade jag med ett snabbt "Nejdå". Sedan övningskörde jag i nästan två timmar, för vi skulle till en släkting som fyllde år.

Alltså, jag var ju inte så bakfull och allt kändes ju helt okej egentligen.. Men tänk om det hade hänt något! Eller om polisen hade stoppat oss. Nej, aldrig mer... :blink:

In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti, du är förlåten.

Amen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Plus, det blir alltid så i slutet på månaden för många som lever på studiebidrag. 1050kr är i princip ingenting om man bor på ett ställe som mig och ICA med på tok för höga priser är det enda som finns. :/

Vet du vad man gör då? GET A JOB

Det finns bara ett ord för sådana som du. Ondska! Ondska i sin renaste form!

hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du vad man gör då? GET A JOB

Du glömmer vart jag bor. De har dubbelt så många på ICA i Svenstavik än vad de får ha på helgarbete osv. Och det är i princip det enda stället som man ens kan få ett jobb på. Pendla till Östersund kostar för mycket. Finns inga val exakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bekännelser.. Jag mår dåligt. 24/7. Jag bor i en liten byhåla med 500 pers och ingen att umgås med. Jag ljuger om detta för mina föräldrar såklart, dom tror att jag har det jätte trevligt här. Bara 7 mil från "stan" som dom så fint kallar det. Fast, ptja. Nu vet ju ni iaf. (:

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det kommer till förhållanden kan jag vid vissa ställen vara gräääsligt svartsjuk... trots att jag egentligen inte menar det. :w000t:

Kan - om jag ligger rätt känslomässigt fel vid det tillfället eller är trött och grinig - bli skitsur bara om någon ger min flickvän en kommentar i form utav "Snygging ; )" eller liknande.

Inte så ofta det händer dock, och jag känner ju inte mig direkt hotad egentligen... men slår slint ibland, varar som tur är inte så länge. >_< Har dock börjat få tag på alla tramssjukekänslor nu, sedan min förra flickvän gav mig en rejäl avhyvling om det som jag tog åt mig av. :P

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...