Jump to content

GTA IV TILL PS2


Sammy
 Share

Recommended Posts

VA?! Och hur förklarar du då att jag ALLTID kör Halo på min N64? (Notera att jag även kör Mario 64 på Xbox 360.. -_-)

Nej nu var jag dryg, förlååt! :doh:

Snubben har fått sitt svar, att det inte går att spela GTA IV på PS2. Nu trycker jag på den söta lilla knappen som kallar på moderator, då tråden egentligen spårat ur redan för länge sen! :doh:

Det gjorde jag efter min post där jag länkade till FAQ't. Hoppas att någon kommer och låser den här skiten nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har du börjat blivit så jävla överseriös :doh: ?

Jag kanske på något sätt mognat, eller bara blivit less på all skit på det här forumet.

Orkar inte med det här forumet mer just nu. Vet inte hur länge just nu är, men det är 'ikväll', till hundra procent. Förhoppningsvis i några månader också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag som tänkte skriva om min produktiva filosoferande dag i Vardagssnack när jag nu kom in på forumet. Men a moderator's gotta do what a moderator's gotta do.

Jag hoppas ingen motsätter sig att jag låser här, för det är precis vad jag tänker göra. :unsure:

/:=|

haha, Henkibojjan ^_^ Jag måste göra kortare inlägg så jag kommer först.

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag som tänkte skriva om min produktiva filosoferande dag i Vardagssnack när jag nu kom in på forumet. Men a moderator's gotta do what a moderator's gotta do.

Jag hoppas ingen motsätter sig att jag låser här, för det är precis vad jag tänker göra. :unsure:

/:=|

haha, Henkibojjan B) Jag måste göra kortare inlägg så jag kommer först.

Gotcha again!! ^_^ Då var jag ändå långsam, jag hade surfat runt på forumet i en kvart innan jag påmindes om att folk minsann rapporterat. De borde vara mer tydliga, de där små siffrorna i hörnet. My assistant nästa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...