Jump to content

GTA IV TILL PS2


Sammy
 Share

Recommended Posts

Dom andra ljuger för att dom vill inte att du ska spela det, klart det funkar :doh:

Nej, Xennah ljuger.

Det går INTE att spela GTA IV till PS2.

Vart du än kollar så finns spelet bara i två olika fodral. På ett så står det Xbox 360 och på det andra så står det Playstation 3.

Visst är det en irriterande topic, och du har inte läst den klistrade FAQ-tråden, men folket här borde fan sluta ljuga och istället svara på frågan eller tillrättavisa till FAQ-topicen som finns här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44810 och sedan rapportera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, Xennah ljuger.

Det går INTE att spela GTA IV till PS2.

Vart du än kollar så finns spelet bara i två olika fodral. På ett så står det Xbox 360 och på det andra så står det Playstation 3.

Visst är det en irriterande topic, och du har inte läst den klistrade FAQ-tråden, men folket här borde fan sluta ljuga och istället svara på frågan eller tillrättavisa till FAQ-topicen som finns här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44810 och sedan rapportera.

När det startas idiotiska trådar så måste man få vara lite oseriös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det startas idiotiska trådar så måste man få vara lite oseriös.

Hur skulle världen se ut om alla var oseriösa eller idiotiska själva varje gång någon annan gör någonting idiotiskt?

"Don't feed the troll"

Det blir stökigt. Om någon gett trådskaparen ett svar så är det väl nog. Om någon nu tycker att någon är så idiotisk att skapa en tråd som den här så räcker det väl att rapportera så att den försvinner?

Edit: Dessutom så är det upp till var och en att bestämma vad dem själv tycker är en idiotisk tråd eller inte.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay, seriöst; det går... INTE att spela GTA IV på Playstation 2 - konsollen skulle aldrig klara av att driva spelet!

Googla?

"Troll", någon? :doh:

Man verkar inte (på GTAsajten) kunna tänka rationellt om man är under 16 år.

Wait, det finns ungefär lika många äldre stolpskott.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att spela GTA IV till PS2 är som att spela Halo 2 till Nintendo 64. :doh:

VA?! Och hur förklarar du då att jag ALLTID kör Halo på min N64? (Notera att jag även kör Mario 64 på Xbox 360.. ^_^)

Nej nu var jag dryg, förlååt! :doh:

Snubben har fått sitt svar, att det inte går att spela GTA IV på PS2. Nu trycker jag på den söta lilla knappen som kallar på moderator, då tråden egentligen spårat ur redan för länge sen! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...