Jump to content

Vad finns det för bra nutida skjutspel?


R2D2
 Share

Recommended Posts

Jag är inte väl bevandrad i spelvärlden, det nyaste jag spelat (verkligen spelat) är Half-Life 2. Men när jag var i Italien litade jag CoD 4-kampanjen på min värdfamiljs PS3, och det var verkligen imponerande. Bra grafik, intressant story, och riktigt kul. Jag vet inte om det fanns så mycket 'tänka'-moment, men det var inte direkt något hjärndött skjut-alla-fiender-för-att-vinna-spelet-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huh!? :lol:

Var en tråd förut i VC forumet. En kille frågade om hur man skulle sno pansarvangnen från militären, och man ska vänta tills alla går till munkbaren. Då skrev ungefär 30 medlemmar samma sak. Orkar inte hitta tråden. H0h0j!

jo. Orkade visst ;d MUNKAR

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var en tråd förut i VC forumet. En kille frågade om hur man skulle sno pansarvangnen från militären, och man ska vänta tills alla går till munkbaren. Då skrev ungefär 30 medlemmar samma sak. Orkar inte hitta tråden. H0h0j!

jo. Orkade visst ;d MUNKAR

Ahaa så de var det han menade. Jag fattade inte jag heller till en början. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...