Jump to content

Frågor från en som ej har spelat IV


Sindacco
 Share

Recommended Posts

1. Har läst en del trådar och man ska tydligen kunna välja mellan olika alternativ i uppdragen. Till exempel i ett kan man välja om man ska rädda en man eller kasta ner honom från ett tak. Har man valmöjligheter i alla uppdrag?

2. Man ska även kunna välja vilka uppdrag man vill göra men man måste ta dom stora för att gå vidare i storyn. Betyder det att man då missar vissa uppdrag? När jag har skaffat spelet vill jag kunna göra alla.

3. Går det att köra på en "vanlig" TV?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Har läst en del trådar och man ska tydligen kunna välja mellan olika alternativ i uppdragen. Till exempel i ett kan man välja om man ska rädda en man eller kasta ner honom från ett tak. Har man valmöjligheter i alla uppdrag?

2. Man ska även kunna välja vilka uppdrag man vill göra men man måste ta dom stora för att gå vidare i storyn. Betyder det att man då missar vissa uppdrag? När jag har skaffat spelet vill jag kunna göra alla.

3. Går det att köra på en "vanlig" TV?

1) Nej, inte alla. Vissa, väldigt få.

2) Nej, du kan göra alla, efter att du klarat storyn. Eller under tiden.

3) Nej, då exploderar den. Måste vara en full HD-tv.

Du är hyffsat ny så, välkommen till forumet! =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående det där med att låta personen gå eller att döda honom, är det bara jag som har sjuk beslutångest? Det slutar oftast med att jag slår på killen tills han har typ tre pluppar kvar, skjuter honom i benet så han lägger sig ner, och sen går jag ifrån. Men sen kan jag inte hålla mig, så då vänder jag mig om och skjuter med shotgun i magen på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående det där med att låta personen gå eller att döda honom, är det bara jag som har sjuk beslutångest? Det slutar oftast med att jag slår på killen tills han har typ tre pluppar kvar, skjuter honom i benet så han lägger sig ner, och sen går jag ifrån. Men sen kan jag inte hålla mig, så då vänder jag mig om och skjuter med shotgun i magen på honom.

Haha, låter lite som det blev för mig när man fick välja mellan

Playboy X

och

Dwayne

. Blev iaf att jag skulle

döda Playboy X

och när han hade

stannat i återvändsgränden

tog jag fram pistolen, drog på free aim och siktade honom i huvudet. Sen började jag sakta gå mot honom samtidigt som jag sa för mig själv "You talkin' to me?! You talkin' to me?!". Blev ett skott i pannan och kyligt gå därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...