Jump to content

Betygsätt GTA IV


kompis
 Share

Vilket betyg ger du GTA IV  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag tror också att dem kanske har tagit bort massa grejer för att lägga in dem i senare GTA titlar bara för att dem ska låta mäktigare och försäljningsiffrorna kommer att stiga ännu högre än IV (men det är bara en tanke från min sida)

w0rd on that! Har tänkt på exakt samma sak själv, att Rockstar typ tänkt nåt i stil med "- När tredje delen i GTA4-serien släpps, så har många glömt funktionerna från San Andreas, och då kan vi återinföra dom igen i brist på nytänkande och inspiration..."

Kanske var lite väl elak nu, men jag tror ni förstår hur jag tänker? Och Emo verkar ju onekligen tänkt likadant!

On topic så skulle jag vilja ge GTA IV 4/5, just för att jag inte riktigt är nöjd med allt, men ju mer man spelar desto bättre blir det - dessutom får man faktiskt skylla sig själv lite, som hade så pass höga förväntningar som man faktiskt hade! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...