Jump to content

Några ställen


Cyper
 Share

Recommended Posts

Ja, är det någon snäll själ som kan markera ut var det gamla sjukhuset är samt en butik.

Butiken är med i ett där man skall

kasta en tegelsten genom rutan för att ägaren skall betala skyddspengar.

Håller på att göra klar min fullständiga karta och just därför behöver jag denna info för att fullfölja allt. -_-

EDIT: Behöver också veta var stället där man ''köper'' bilar i Algonquin ligger.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det som tydligen skall finnas i Algonquin.

Det är väldigt nära Romans lägenhet i Algonquin. Om du är inne i byggnaden (längst nere, alltså i "lobbyn") så går du ut för dörren, svänger höger, tar närmaste väg höger och sedan är den på andra sidan vägen i korsningen.

post-5272-1212952824_thumb.png

Grotti heter bilaffären. Och dom säljer Grottibilar. :o

Då kanske du kan hjälpa mig. Jag har precis (eller ja.. nästan... läs vidare) klarat utav storyn, jag måste bara gå till kyrkan när Roman

ska gifta sig med Mallorie.

B);) Problemet är att jag inte hittar kyrkan, och det kommer ingenting på kartan.

Edit: La till en liten karta så att det ska bli süperlätt för dig att hitta.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet är att jag inte hittar kyrkan, och det kommer ingenting på kartan.

Trodde också det förut men du måste vara finklädd, du har antagligen glömt att ta finskor eller nåt, när du gjort det blir du uppring/ringer Niko och du får kyrkan i GPSn

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde också det förut men du måste vara finklädd, du har antagligen glömt att ta finskor eller nåt, när du gjort det blir du uppring/ringer Niko och du får kyrkan i GPSn

Well, jag har samma kläder som jag hade när jag träffade Jimmy, vilket är finkläder.

Bytte nu bara för att, till en suit, svart kavaj/kostym med en vit skjorta och en röd slips, och till det 'black loafers'. Det måste vara finkläder.

Roman har ringt och sagt att

det är hans stora dag idag och att man ska komma ihåg att ha fina kläder på sig

, men jag har inte fått någonting på min gps ännu. Klockan är 5/6am.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, jag har samma kläder som jag hade när jag träffade Jimmy, vilket är finkläder.

Bytte nu bara för att, till en suit, svart kavaj/kostym med en vit skjorta och en röd slips, och till det 'black loafers'. Det måste vara finkläder.

Roman har ringt och sagt att

det är hans stora dag idag och att man ska komma ihåg att ha fina kläder på sig

, men jag har inte fått någonting på min gps ännu. Klockan är 5/6am.

Gör inte samma misstag som jag gjorde! B).

Svarta loafers är inte finskor (!). Man ska ha de andra skorna som säljs på Perseus. :o Drygt men så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör inte samma misstag som jag gjorde! B).

Svarta loafers är inte finskor (!). Man ska ha de andra skorna som säljs på Perseus. :o Drygt men så är det.

Det var dom finskorna.

Det fungerade. Tror att dom hette svarta loafers. Ganska säker. Jag var tvungen att byta till dom, trots att jag redan hade dom på mig.

Hjälpte min lilla karta och beskrivning dig, Cyprez?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...