Jump to content

GTA IV Wishlist Tråden


Tryd3r
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill ha fler radiokanaler, bättre musik och möjlighet till Custom Soundtracks.

Henkibojj says it again!

Skulle vilja ha den där lilla ön som alla snackade om i SA, den som inte fanns. Gärna fler fordon, butiker och möjligheten att gå in i fler hus. Gärna en sån där tuner-shop (där man kan styla bilar), den var najs i SA >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

* Bättre save-möjligheter. Många uppdrag har en lätt startsträcka. Typ man ska åka med nån bil någonstans och sen kommer det svåra. När man har misslyckat med ett uppdrag 2-3 ggr blir det extremt tråkigt att göra om det där enkla steget om och om igen. Speciellt irrriterande är det när man har fått reda på någon information och sen måste man söka upp den på nytt, fast man redan vet, men bara för spelet ska fatta att man vet.

* Jag skulle se att spelet blev lite mer som klassiska adventure spel, typ Monkey Island, Day of the Tentacle mfl. Man ska kunna gå runt och snacka med personer, samla saker och kunna lösa många olika uppdrag samtidigt. Nu är allt så scriptat och de flesta byggnader man går in i är helt tomma. Det finns nästan aldrig något man kan interagera mer. Hellre än 1 ö (men med extremt mkt detaljer) än 4 st där det mesta bara är "tomma kulisser".

* Roligare vapen. Jag skulle vilja se trip mines, bomber som kan fjärrutlösas och EMP. Det vore med lite mer orealistiska vapen som tex. en fejkad hologram spelare. Möjlighet att frysa tiden säg för x antal sekunder. Förminska och förstora sig själv. Kunna göra så man kan bli en slime-massa som kan krypa efter väggar. Stänga av gravitation inom ett område för ett antal sekunder osv.

* Bättre spelminne. Idag kommer spelet knappt ihåg var man ställt en bil innan och efter det man har tagit ett nytt uppdrag. Det vore roligt om spelet kunde komma ihåg allt sådant. Då skulle man kunna blockera av gator i förväg genom att ställa bilar där.Det kan sen finnas bärgningsbilar som plockar bort det med tiden men det ska inte bara försvinna helt plötsligt som idag. Man skulle isf. också kunna samla på sig en bilpark med massa coola bilar i Romans garage osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Du vet inte vad du snackar om! MCn är jävligt lätthanterlig och sjukt rolig. Alla motorcyklar. Lär dig köra. :sick:

Håller med till 100%!.

Criille, jag skulle vilja att du testar Saints Row 2's motorcyklar, och sedan kommer tillbaks hit och säger vad du tycker om dem. Imo så är dem väldigt mycket sämre på alla sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...