Jump to content

GTA IV Wishlist Tråden


Tryd3r
 Share

Recommended Posts

Tjena, jag tänkte starta en tråd där ni kan posta förslag och liknande. Som ni antagligen vet så kommer det komma DLC till Xbox360-versionen av GTA IV. Det finns en sån här tråd på Gtagaming.com och därifrån fick jag iden. Det vore kul och veta vad ni vill ha som DLC ;)

Jag tror inte att det finns en sån här topic på denna sidan och om det gör det så är jag blind ;)

Själv vill jag ha:

*Nya fordon (saknar Tanks bl.a)

*Mer vapen (sankar silencern)

*Förmågan att kunna gå in i fler affärer, själv vill jag inte att de ska ha en ny ö eller nåt nytt jag vill ha så man kan gå in i det de redan gjort.

*Såklart fler uppdrag med mycket fantasi.

*Fler vänner, kanske nån vän från VC eller nåt annat spel kommer :lol:

*Fler achievements 1250 på denna tack

*Fler klädbutiker

*Skolor, båtskolor,helikopterskolar o.s.v (kommer troligtvis inte med:))

*Cyklar och Skateboards

Fyller i mer...

Redigerad av Tryd3r
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Precis som du säger, Rockstar skulle förlora en jävla massa pengar om de bara släppte bonus material till 360. PS3 ägare skulle bli förbannade och kanske börja ogilla Rockstar. Och det vill de ju inte.

Dom skulle ju inte förlora en massa pengar för att dom inte släppte någon form av dlc till Ps3versionen, men däremot så skulle de gå miste om att tjäna en massa pengar.

Det finns en liten skillnad där. Eller är det bara jag som fått för mig någonting nu igen? :>

Personligen så hoppas jag på ett antal nya kläder, gärna någon liten fix som gör att bilarna spawnas mer slumpvis än dom gör nu, för nu känns det som om alla bilar kommer tillsammans. Nya uppdrag vet vi väl att det ska komma. Jag vill att dom, eller åtmindstonde de flesta utav dom är någorlunda kreativa och inte håller sig till samma mönster. Three Leif Clover och klättrapålastbilsuppdrag vore trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som du säger, Rockstar skulle förlora en jävla massa pengar om de bara släppte bonus material till 360. PS3 ägare skulle bli förbannade och kanske börja ogilla Rockstar. Och det vill de ju inte.

De tjänade en himla massa på att ge Microsoft exklusivitet, och det återstår väl att se om det blir en gynnsam deal eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...