Jump to content

Serie: Hultenius & Co


Umberto
 Share

Recommended Posts

Mycket bra, jag är ingen person som gapskrattar rakt ut, men jag läste leende igenom stora delar av serien! ;)

Tycker du är expert på att lägga in "P-C vs. Henki" på de rätta ställena. Jag undrar bara vad StellHell tycker om sin relation till Hultenius i den här serien. ;)

Du är väl värd en semester efter det här, men hoppas en fortsättning kommer någon gång i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha fy fan va bra!! ;) Sjukt bra jobbat Umberto!

Allt är fan perfekt, älskar hur stellan freakar ut.

NU HAR VI MIFFOSMÖR I HERTZMOTORN! ;) Sen är ju Tweak och Kebabs relation så söt xD

Tänkte "Va fan? lol" när jag insåg "människan" var jag, sen började flabba när StellHell säger åt mig att ta av mig masken och kallar mig skinfag :lol:

Ett mästerverk Umberto! <3

YIFF YIFF

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA! Det här var oväntat att just jag skulle vara med ;)

Förbannat bra gjort, Umberto. Skrattade igenom hela serien!

EDIT: Kan du dock förklara scenariot litegrann? Bygger det på något som har hänt här på forumet, för jag kommer inte ihåg att jag haft sådana problem med min dator ;)

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL! <3

Helt jävla underbart. Satt och skrattade så tårarna rann. Farsan undrade vad det var för fel på mig.

Tror nog allt att min och hultans relation i serien är någolunda rätt, dock inte i den grad. Sen gjorde det allt mycket roligare, även om det inte kanske stämde. Skulle serien gå efter vad alla tyckte och har sagt skulle inte inte bli samma grej.

Serien skulle inte vara lika rolig om jag hade skitigt i om hultan hälsade på, att jag ville visa alla brister forumet hade och sedan hålla mig borta när han var där för att sen bossa när han stuckit igen..

100/10. Episkt, magiskt, underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det liksom någon guide till vem som är vem? För vissa tillfällen har jag inte en blekaste vem som är vem.

Men episkt ändå. : D

Text - http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=995254

Bilder - http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=995260

Där är alla karaktärer från föregående serien. Nu har det ju tillkommit lite nya karaktärer men det går hyffsat lätt att veta vem som är vem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...