Jump to content

Göra upp med Dimitri


kompis
 Share

Recommended Posts

Har kommit till uppdraget där jag besöker Dimitri

i ett lagerhus för att få mina cash, men istället har han med sig massa serber som är sura på mig för någon jävla smuggling mellan Serbien och Italien som gått fel en gång i tiden. Med mig har jag Little Jacob, skön polare

:confused:

Alla uppdrag fram till detta har varit enkla. Mycket enkla tillochmed. Hade precis innan jag kom till det här uppdraget tänkt att skapa en tråd här p GTASajten om fler upplever att GTA IV är betydligt enklare än tex San Andreas. Fast nu blev det knepigt!

De är ju hur många som helst i lagerhuset och Little Jacob är mer ett problem än en tillgång eftersom man måste hålla kolla på honom hela tiden.

Håller ni med om att detta uppdraget är det första som är svårt?

Har ni några tips att ge? Jag har väst och fullt med ammo för kulsprutan och hagelgeväret.

Redigerad av StellHell
Spoilertagga / StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det uppdraget var inget problem för mig, det sista däremot. Satt tre timmar igår innan jag klarade det... ><

Som du sa, beväpna dig upp till tänderna.

Huka dig bakom lådor etc. res dig inte förrens du ser att de adndra gör det, då ställer du dig upp och mejjar ner dem. Men ha sikte på dem hela tiden.

Strunt i LJ, han klarar sig.

StellHell? Wow, du var mig uppe tidigt... =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker själv det uppdraget var ganska enkelt fram tills slutet av

lagerlokalen, när man ska komma förbi alla snutar och sen åka därifrån.

Mitt enda tips egentligen är att använda coversystemet så mycket som möjligt och inte avancera framåt föräns alla man kan se är döda. Använd inte hagelbössan, då den har en dålig räckvid för att göra bra skada. Kom också ihåg att sikta på huvudet och inte på kroppen för att få ner dom snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, just det på tal om vägen ut, den var svår. Slutade med att jag sköt de två första poliserna, sen bara sprang ut. Tro mig det funkar, de hinner inte döda dig. Bara spring ut till bilen, gasa iväg, ring din tjej som tar bort wantedleveln, klart.

Det uppdraget är långt, långt innan man får flickvännen som kan ta bort wanted lvl Vice. lille. Detta är fortfarande på första ön och man datar Michelle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det uppdraget är långt, långt innan man får flickvännen som kan ta bort wanted lvl Vice. lille. Detta är fortfarande på första ön och man datar Michelle.

Jag är 99% säker på att du har fel kära Stellis.

Jag hade inte klarat det om inte hon hade tagit bort snuten, bilen rök och var nära att explodera.

Uppenbarligen skilljer sig det där med flickvänner från gång till gång.

Tex. så har jag klarat spelet men ändå inte fått en date med Lawchick som ni snackade om i en annan tråd...!?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är 99% säker på att du har fel kära Stellis.

Jag hade inte klarat det om inte hon hade tagit bort snuten, bilen rök och var nära att explodera.

Uppenbarligen skilljer sig det där med flickvänner från gång till gång.

Tex. så har jag klarat spelet men ändå inte fått en date med Lawchick som ni snackade om i en annan tråd...!?

Så snart jag fick tag på en polisbil körde jag bara som fan tills de gav upp.. :P

Angående flickvänner, alla har dumpat mig och mina chanser med dom, kanske för jag inte dejtar tjejer ens :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är 99% säker på att du har fel kära Stellis.

Jag hade inte klarat det om inte hon hade tagit bort snuten, bilen rök och var nära att explodera.

Uppenbarligen skilljer sig det där med flickvänner från gång till gång.

Tex. så har jag klarat spelet men ändå inte fått en date med Lawchick som ni snackade om i en annan tråd...!?

:P Man väljer ju själv när man vill dejta Lawchick, så snart man är ute på internet kan man börja dejta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P Man väljer ju själv när man vill dejta Lawchick, så snart man är ute på internet kan man börja dejta.

Är det ett hävdelsebehov att du hela tiden måste använda dig av "dum-förklarings-smileys" när du svarar mig?

Jag är fullkomligt medveten om att man själv kan välja det, det är det jag försökte få fram till StellHell då han påstod att jag inte kunde ha dejtat Michelle vid det aktuella tillfället.

Men som sagt jag är inte fullt säker på det, men rellativt övertygad om att jag klarade uppdraget genom att ringa henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ett hävdelsebehov att du hela tiden måste använda dig av "dum-förklarings-smileys" när du svarar mig?

Jag är fullkomligt medveten om att man själv kan välja det, det är det jag försökte få fram till StellHell då han påstod att jag inte kunde ha dejtat Michelle vid det aktuella tillfället.

Men som sagt jag är inte fullt säker på det, men rellativt övertygad om att jag klarade uppdraget genom att ringa henne.

Då får du förklara hävdelsebehov eftersom jag inte vet vad det betyder, men jag kan iaf säga att det inte är för att vara taskig på nåt sätt. Förresten vet jag inte att jag använt den så mycket, och till just dig kan jag inte minnas nån gång alls. Dvs, det är inget jag gör med flit i alla fall.

Jag vet inte vem man kan dejta när, jag har aldrig försökt med nån annan än Michelle och Kate. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ett hävdelsebehov att du hela tiden måste använda dig av "dum-förklarings-smileys" när du svarar mig?

Jag är fullkomligt medveten om att man själv kan välja det, det är det jag försökte få fram till StellHell då han påstod att jag inte kunde ha dejtat Michelle vid det aktuella tillfället.

Men som sagt jag är inte fullt säker på det, men rellativt övertygad om att jag klarade uppdraget genom att ringa henne.

:mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Fixade uppdraget. Tror de va svårt för mig pga att jag inte använde mig av coversystemet utan höll mig på håll utan att avancera framåt när jag knäppt snubbarna.. Ville inte lämna LJ bakom mig, kände mig orolig för honom, gilla ju snubben :D

För Coversystemet går ut på det va? Knäppa de som är närmast för att sen avancera framåt, ta skydd och sen knäppa nästa som är närmare och fortsätta så? Bara så jag uppfattat coversystemet rätt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...