Jump to content

Berätta om era "egenheter"


Maxz
 Share

Recommended Posts

Det här med att inte svara i hemtelefonen känner jag igen mig i. Ska jag vara helt ärlig kommer jag inte ens ihåg sist jag svarade i den, och det är inte för att jag "inte orkar", utan tycker mer att det bara är irriterande att behöva svara när det är någon fjortis som frågar efter syrran eller något. :mf_doof:

Sen är min mobil 9 gånger utav 10 inställd på ljudlös, oavsett om jag är hemma själv. :whistling: Vet inte varför egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen är min mobil 9 gånger utav 10 inställd på ljudlös, oavsett om jag är hemma själv. :P Vet inte varför egentligen.

Har min alltid inställd på ljudlöst bara för den inte ska låta under lektioner på skolan. Orkar inte ändra till "normal" när jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som Stell är jag dålig på att plocka ut saker. Det är drivor av skit överallt, mestadels tomma flaskor och korkar. Kläder brukar jag lägga på sängen när jag vaknar och skyffla över till datorstolen när jag ska sova. Tack och lov har jag lyckats bättra mig efter att jag till min fasa upptäcke att det börjat dyka upp några maskliknande djur från en gammal skokartong under sängen som förflyttade sig skitsnabbt över golvet. Jag trodde de skulle växa upp till kackerlackor eller något vidrigt, då skulle jag smälla av.

Silverfiskar heter de, sådana hade jag på mitt rum för inte så länge sen!! :P

Hade inte städat på typ ett halvår!

Jag svarar alltid i telefonen, oavsett om det står "okänt nummer" e bara säga åt dom att ta sej där bak om det skulle vara någon som är ute för o jävlas, elr någon envis försäljare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag brukar...

* Småsjunga med i låtar jag tycker är bra

* Träna sparkar, slag, blockeringar och ställningar hemma på mitt rum (fria kombinationer och ibland intränade mönster)

* "Bråka" med hunden (leka)

* Då jag spelar SWAT 4 eller liknande brukar jag ibland t.ex "ropa" på de misstänka "Police! On the ground now!!" eller liknande... :P

* Gå runt och vissla olika länders nationalsånger (jag kan många utantill, även sångtexterna... :P;) )

* Om en dörr eller ett skåp inte är ordentligt stängt, så måste jag stänga dörren, annars stör jag mig på den.

Listan kan göras lång, men dessa är väl olika saker jag gör ibland då jag är ensam hemma

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag brukar...

* Småsjunga med i låtar jag tycker är bra

* Träna sparkar, slag, blockeringar och ställningar hemma på mitt rum (fria kombinationer och ibland intränade mönster)

* "Bråka" med hunden (leka)

* Då jag spelar SWAT 4 eller liknande brukar jag ibland t.ex "ropa" på de misstänka "Police! On the ground now!!" eller liknande... :P

* Gå runt och vissla olika länders nationalsånger (jag kan många utantill, även sångtexterna...;):) )

* Om en dörr eller ett skåp inte är ordentligt stängt, så måste jag stänga dörren, annars stör jag mig på den.

* Jag VET att jorden är några tusen år gammal.

* Jag VET att bibeln är sann.

* Jag tycker USA är ett underbart land.

* Poliser är till för att skydda oss från allt det där farliga där ute.

Listan kan göras lång, men dessa är väl olika saker jag gör ibland då jag är ensam hemma

Fix'd. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kommit på mig själv ibland att när jag stannar vid rödljus och lagt i ettan växlar jag till tvåan och sedan tillbaka till ettan för att försäkra mig om att jag lagt i rätt växel.

Gör samma sak, fast jag lägger i friläget istället för tvåan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag brukar...

* Gå runt och vissla olika länders nationalsånger (jag kan många utantill, även sångtexterna...:P;)

Listan kan göras lång, men dessa är väl olika saker jag gör ibland då jag är ensam hemma

Jag går runt och visslar på USAs nationalsång hela tiden :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag brukar...

* Småsjunga med i låtar jag tycker är bra

* Träna sparkar, slag, blockeringar och ställningar hemma på mitt rum (fria kombinationer och ibland intränade mönster)

* "Bråka" med hunden (leka)

* Då jag spelar SWAT 4 eller liknande brukar jag ibland t.ex "ropa" på de misstänka "Police! On the ground now!!" eller liknande... :P

* Gå runt och vissla olika länders nationalsånger (jag kan många utantill, även sångtexterna...:P;) )

* Om en dörr eller ett skåp inte är ordentligt stängt, så måste jag stänga dörren, annars stör jag mig på den.

Listan kan göras lång, men dessa är väl olika saker jag gör ibland då jag är ensam hemma

Det gjorde även jag på den tiden då jag tränade Ju-jutsu och Taek wondo. Nu för tiden blir det rätt så ofta att träna Parkour inomhus. (teknik och styrketräning)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gjorde även jag på den tiden då jag tränade Ju-jutsu och Taek wondo. Nu för tiden blir det rätt så ofta att träna Parkour inomhus. (teknik och styrketräning)

Oj vilka "egenheter" ni verkar ha. Finns tusentals om inte hundratusentals som gör samma sak. Ioförsig finns det andra saker som andra också nämnt, men ändå. Parkour och träna sparkar m.m känns inte som en egenhet för mig.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, några egenhetar har jag ju.

* Jag kommer alltid på mig själv med att sjunga med i intro musiken till Scrubs

* Jag kör Beatbox i hjälmen när jag kör moppe

* Jag lägger alltid täcket rätt när jag ska lägga mig, det är inget jag tänker på, det bara blir så automatiskt

* Jag blir ofta väldigt röd i ansiktet utan andlending, det händer oftast när det är massa mäniskor runt omkring

* Har väldigt svårt för att ljuga för vuxna och det märks alltid på mig när jag ljuger

Kommer inte på mer nu tror jag :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[*] Jag är vansinnigt kortsint. Om någon säger något som jag blir arg eller upprörd över, så tar det inte ens en halvtimma innan jag har förträngt det.
När jag är ensam hemma brukar jag göra som alla andra här. Dunka på musik på hög volym.

Pratar med mig själv ibland, t.ex. när jag spelar. Och då menar jag inte typ "fan jag dog! *slå i bordet*" {+ brukar alltid ha en skruvmejsel eller nått vid datorn, blir jag sur så kan det hända att jag drar ett sträck i bordet med den.. ser inte fint ut}

[*] Jag är alldeles för snäll mot människor vilket inte alltid är bra. Dumsnäll, eller hur man säger. {+ Same, får ofta lida för att jag är för snäll}

[*] Jag har en negativ syn på mig själv. {+ 0 självförtroende}

[*] När det gäller skolarbete blir det ofta den klassiska erikrepliken: ''Jaja, jag gör det sen.''

Måste kolla på varje Volvo som åker förbi. (Volvo-freak, right here) {+ Fast nästan bara Volvo v70}

När jag har tråkigt kollar jag igenom "Mina kamerabilder" på telefon. {+ Fastän jag vet att jag bara har samma gamla tråkiga bilder}

När jag ska sova måste mitt lakan ligga helt rätt annars kan jag inte sova, samma jag kan vakna på natten och rätta till det, gillar inte alls när det ligger snett :huh:
Jag är en mardröm när det kommer till deadlines. Just nu sitter jag med en drös papper från förra terminens arbeten och har inte ens börjat än.
* "Bråka" med hunden (leka)
* Jag kör Beatbox i hjälmen när jag kör moppe

för lat för att skriva allt själv, så jag quota och la till lite.. :(

Oh.. där är en grej, Jag är lat... Samt jävligt dåligt minne

Oh right, extremt intresse för hundar? :rolleyes:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egenheter har män väl, trots man är perfekt :(

*brukar stoppa ut huvudet och vänsterarmen och vinka till snuten när jag kör personbil :wub:

*Brukar smöra så in i helvete för polisen när de stoppar mig för olaglig handling, tackar så hjärtligt närj ag får böter, pratar allmänt trevligt. sen när jag far därifrån skriker och svär jag i flera timmar hur oändligt jag hatar dem :)

* är extremt lat. betalar folk för att göra saker jag inte orkar, trots det är något kul, som skruva med bilen :confused:

* Stör mig något åt helvete på alla "bling" invandrare som kör BMW.

* trots en pappa som är datortekniker, kan precis allt om datorer, far runt världen och programerar fabriker hit och dit, kan jag inte ett skit om datorer. trots han tvångslärt mig, kan jag grejerna dagen ut, men dagen efter vet jag knappt vad en hårddisk är längre :angry:

* (ej utkommet förr) är ett MEGASTORT fan av indiana jones, när alla andra barn avgudade batfjant stålhomot och klättermongot, spelade jag indiana jones spelen, glodde på filmerna om och om igen :) (kung med en ny film :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...