Jump to content

Berätta om era "egenheter"


Maxz
 Share

Recommended Posts

Tar den "egenhet" som passar in på mig mest och det är ju förknippat med tvångstankar.

  • Om något papper är för långt ut på kanten på ett bord, eller om en mössa ligger lite snett MÅSTE jag rätta till dom så dom ligger precis så jag vill att dom ska ligga.

De andra som jag skrivit i förra tråden stämmer längre inte in. Sedan har jag inga speciella konstigheter. Eller jo, en liten är väl att när jag plötsligt känner mig ensam eller saknar någonting så brukar jag tystlåtendes säga Mamma. .. .... ...

Ooh du var ganska konstig igår :P

lololololol

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ooh du var ganska konstig igår :P

lololololol

LOLOLOLOLOL!

Okej, jag ska kanske förklara det. Jag har börjat använda uttrycket LOL vardagligen och överallt jag vistas. I skolan, hemma, på internet, hos vänner. Använder inte enbart LOL utan lägger alltid till flera LOL. Och det sjuka är att jag sagt LOL minst en gång varje dag sedan runt två månader tillbaka.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOLOLOLOLOL!

Okej, jag ska kanske förklara det. Jag har börjat använda uttrycket LOL vardagligen och överallt jag vistas. I skolan, hemma, på internet, hos vänner. Använder inte enbart LOL utan lägger alltid till flera LOL. Och det sjuka är att jag sagt LOL minst en gång varje dag sedan runt två månader tillbaka.

Me 2, Säger LOL åt det mesta nu faktiskt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint att läsa saker som faktist de flesta gör som man trodde man var ganska egen om att göra. Dock verkar det vara lite extremt i mitt fall. :mf_doof:

Svarar aldrig i hemtelefon, oavsätt om jag vet vems nummer det är eller om jag är ensam hemma. Detta ger komplikationer när dom sen försöker nå mig på mobilen och jag svarar. Dom brukar fråga vart jag är och jag säger hemma, vilket på dom undrar varför jag inte svarar och varje gång så ljuger jag ihop att jag antingen inte hörde eller att jag var på toaletten. Mamma och pappa är väldigt trötta på detta, då jag har en telefon precis vid datorn, men dom ändå får gå från ett annat rum och sen in här för att svara. Detta är en väldigt ful vana som jag haft sen jag var liten och jag inte fick svara i telefonen för jag oftast svarade och sen bara la på om det inte var till mig, vilket det i pricip aldrig var när jag var i toddler stadiet. Jag gillade inte ringsignalen. Detsamma gäller mobilen om det är ett nummer jag inte vet om eller skyddat så svarar jag inte. Kan ibland skita i att svara om det är någon jag vet om, bara för jag inte vill prata i telefon.

Jag är som dude väldigt dålig på att göra dom där småsakerna som man bara stör sig på i vilket fall. Täcket som åker ur påslakanet kan gå så långt att jag vaknar på natten och det har åkt ut helt på vilket jag slänger påslakanet på golvet, där det får ligga i flera dagar. Jag kan ha disk och tomma flaskor/mjölkpaket ståendes i veckovis vid datorn eller vid sängen som jag inte orkar flytta på, och smutstvätt ligger det alltid travor av på mitt rum som retar gallfeber på morsan. Det kan gå så långt att jag blir arg på morsan när jag frågar om hon sett min tröja/byxor som jag vill ha på mig och hon säger att dom fortfarande ligger på mitt rum otvättade.

Jag är fruktansvärt dålig på att hålla tider. I lågstadiet var jag alltid sist i klassen, fast jag hade huset närmast skolan. I högstadiet missade jag bussen i pricip varannan dag så jag fick be farsan skjutsa mig till skolan. Detta gick tillslut så långt att jag slutade åka buss i åttan och nian och jag bara åkte med farsan. I gymnasiet försökte jag att inte missa bussen så ofta, men jag fick alltid springa till bussen fast jag ser vägen från huset och missade bussen någon dag i veckan så farsan fick ta en omväg genom stan för att jag skulle komma till skolan. Efter jag fick körkort så körde jag alltid till skolan, men kom alltid och nu menar jag alltid, alla dagar i veckan minst 5 minuter sent till skolan.

Nu när jag jobbar så kan jag inte flexa och kommer få sparken om jag kommer för sent för mycket, men jag börjar klockan 14.00 och om man kollar mina stämplingar i det halvår jag jobbat så ligger 95% av mina stämplingar på 13.58 eller 13.59. Har stämplat rött 4 gånger under 6 månader.

Om jag ska iväg på nått är jag alltid den som folk får vänta på. Har jag en bestämd tid på en fest eller liknande är jag alltid minst en timme för sen. Numera vet mina polare om detta iaf så dom brukar, med mitt samtycke säga att festen börjar vid 6, när den i själva verket börjar vid 7.

Jag håller mig själv onödigt länge om jag behöver kissa eller bajsa, även om jag är hemma. Jag kan sitta så länge att jag får ont i magen och är på väg att pissa på mig innan jag faktist går på toaletten, även om jag vet att det bara skulle va att gå direkt när jag känner det. Kan hålla mig utan att skita i nästan en vecka, vilket också gör att jag får ont i magen och jag blir väldigt hård i magen av att det blir så packeterat. Helt idiotiskt.

Om jag är själv i en bil och kör så har jag alltid högsta volym och kan sjunga och skrika tills jag får huvudvärk. Brukar försöka skrika mig hes och få mina ögon att darra så man ser vägen konstigt. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint att läsa saker som faktist de flesta gör som man trodde man var ganska egen om att göra. Dock verkar det vara lite extremt i mitt fall. :mf_doof:

Svarar aldrig i hemtelefon, oavsätt om jag vet vems nummer det är eller om jag är ensam hemma. Detta ger komplikationer när dom sen försöker nå mig på mobilen och jag svarar. Dom brukar fråga vart jag är och jag säger hemma, vilket på dom undrar varför jag inte svarar och varje gång så ljuger jag ihop att jag antingen inte hörde eller att jag var på toaletten. Mamma och pappa är väldigt trötta på detta, då jag har en telefon precis vid datorn, men dom ändå får gå från ett annat rum och sen in här för att svara. Detta är en väldigt ful vana som jag haft sen jag var liten och jag inte fick svara i telefonen för jag oftast svarade och sen bara la på om det inte var till mig, vilket det i pricip aldrig var när jag var i toddler stadiet. Jag gillade inte ringsignalen. Detsamma gäller mobilen om det är ett nummer jag inte vet om eller skyddat så svarar jag inte. Kan ibland skita i att svara om det är någon jag vet om, bara för jag inte vill prata i telefon.

Jag är som dude väldigt dålig på att göra dom där småsakerna som man bara stör sig på i vilket fall. Täcket som åker ur påslakanet kan gå så långt att jag vaknar på natten och det har åkt ut helt på vilket jag slänger påslakanet på golvet, där det får ligga i flera dagar. Jag kan ha disk och tomma flaskor/mjölkpaket ståendes i veckovis vid datorn eller vid sängen som jag inte orkar flytta på, och smutstvätt ligger det alltid travor av på mitt rum som retar gallfeber på morsan. Det kan gå så långt att jag blir arg på morsan när jag frågar om hon sett min tröja/byxor som jag vill ha på mig och hon säger att dom fortfarande ligger på mitt rum otvättade.

Jag är fruktansvärt dålig på att hålla tider. I lågstadiet var jag alltid sist i klassen, fast jag hade huset närmast skolan. I högstadiet missade jag bussen i pricip varannan dag så jag fick be farsan skjutsa mig till skolan. Detta gick tillslut så långt att jag slutade åka buss i åttan och nian och jag bara åkte med farsan. I gymnasiet försökte jag att inte missa bussen så ofta, men jag fick alltid springa till bussen fast jag ser vägen från huset och missade bussen någon dag i veckan så farsan fick ta en omväg genom stan för att jag skulle komma till skolan. Efter jag fick körkort så körde jag alltid till skolan, men kom alltid och nu menar jag alltid, alla dagar i veckan minst 5 minuter sent till skolan.

Nu när jag jobbar så kan jag inte flexa och kommer få sparken om jag kommer för sent för mycket, men jag börjar klockan 14.00 och om man kollar mina stämplingar i det halvår jag jobbat så ligger 95% av mina stämplingar på 13.58 eller 13.59. Har stämplat rött 4 gånger under 6 månader.

Om jag ska iväg på nått är jag alltid den som folk får vänta på. Har jag en bestämd tid på en fest eller liknande är jag alltid minst en timme för sen. Numera vet mina polare om detta iaf så dom brukar, med mitt samtycke säga att festen börjar vid 6, när den i själva verket börjar vid 7.

Jag håller mig själv onödigt länge om jag behöver kissa eller bajsa, även om jag är hemma. Jag kan sitta så länge att jag får ont i magen och är på väg att pissa på mig innan jag faktist går på toaletten, även om jag vet att det bara skulle va att gå direkt när jag känner det. Kan hålla mig utan att skita i nästan en vecka, vilket också gör att jag får ont i magen och jag blir väldigt hård i magen av att det blir så packeterat. Helt idiotiskt.

Om jag är själv i en bil och kör så har jag alltid högsta volym och kan sjunga och skrika tills jag får huvudvärk. Brukar försöka skrika mig hes och få mina ögon att darra så man ser vägen konstigt. :whistling:

Haha, rolig läsning :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Som att läsa om sig själv. Underbar läsning.

Heh, för mig var det verkligen inte som att läsa om mig själv. Det var så likt Stellhell bara, som man tror han är när man ser en bild på honom. Fan, jag kommer ihåg att jag sparade den .gifen när han drog huvudet i cirklar i webcam, förra datorn dock, någon som har? Hoho.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bränner alla - alla - mina pengar på lunch och fika. Dels så är det för långt till skolans matsal, dels smakar det piss och det är för mycket folk där. Varje gång studiebidraget trillar in tänker jag att "nej, i helgen sticker jag till Uppsala och köper lite schysta kläder" men till slut sitter jag där med åttio spänn övertrassering, ett par nya plattor och luncher som aldrig kommer igen. Men i helgen...

Jag brukar... eh, 'komponera' små låtar genom att spela in i Ventrilo när det inte är någon där. Jag har en hel drös med halvfärdiga verk (läs: framtida popklassiker) skräpandes på datorn.

Jag måste ständigt förbli anonym var jag än befinner mig, därför är det så skönt att åka till andra städer eller utomlands. Häromdagen blev jag helt förskräckt när någon på naturprogrammet trodde att jag var någons bror och har i hemlighet satt igång en mindre utredning för att få bukt med vem det är och stilla min noja. Jag tror på något vis att jag är intressantare än jag verkligen är, så de flesta av mina vänner är på 'need to know'-basis only.

Precis som Stell är jag dålig på att plocka ut saker. Det är drivor av skit överallt, mestadels tomma flaskor och korkar. Kläder brukar jag lägga på sängen när jag vaknar och skyffla över till datorstolen när jag ska sova. Tack och lov har jag lyckats bättra mig efter att jag till min fasa upptäcke att det börjat dyka upp några maskliknande djur från en gammal skokartong under sängen som förflyttade sig skitsnabbt över golvet. Jag trodde de skulle växa upp till kackerlackor eller något vidrigt, då skulle jag smälla av.

Jag spenderar halva min (vakna) fritid på toaletten. Det är en underbar, stilla värld bortom tid och rum, ibland kan jag läsa ut hela böcker under en session. Tyvärr så lider min rygg av det men det får man ta.

Jag är en mardröm när det kommer till deadlines. Just nu sitter jag med en drös papper från förra terminens arbeten och har inte ens börjat än.

Jag dricker aldrig ur/äter upp helt och hållet. Jag tycker det är äckligt när folk samlar ihop det sista på tallriken och stoppar i sig. Fy fan.

Jag tycker Bono är skitcool.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart har man kvar den finfina .gifen.

ecs0aowfw9.gif

Sydstatsflagga ftwbbqlol

Dessa jävla telefoner som tagits upp. Har stängt av min hemtelefon sen något år tillbaka, hatar ringandet.

Har nästan alltid mobilen på ljudlös för att folk i min omgivning inte ska bli irriterade för att jag inte orkar svara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svarar inte i telefonen heller, även fast mor eller far ringer. Vet inte varför jag gör så :mf_doof:

Har en förmåga att lägga saker på skrivbordet, typ tidningar, papper och sånt. Ibland är det en stor hög på skrivbordet bara!

Edit: Att komma i tid brukar jag inte ha problem med dock. Börjar jag 08.00 är jag nog där 07.40 kanske och måste sitta och vänta tills lektionen börjar xD

Redigerad av Juster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag är otroligt bra på att ta kontakt och prata med folk, speciellt tjejer. Är tvärr lite för vänskaplig, det slutar alltid med att jag blir kompis med tjejen (även om jag hade andra tankar från början :whistling: ). Sen blir jag arg på mig själv för att jag "sabbade chansen".

Been there, done that! Alldeles för många gånger. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en mardröm när det kommer till deadlines. Just nu sitter jag med en drös papper från förra terminens arbeten och har inte ens börjat än.

Usch, jag är rädd att jag kommer hamna där med snart. Det blir nämligen värre och värre för varje år som går. :whistling:

Been there, done that! Alldeles för många gånger. :mf_doof:

Mjo. Och jag är på väg att göra så nu igen, men jag har lovat mig själv (och Tweak) att jag ska ta mig i kragen ordentligt den här gången. And you should too!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...