Jump to content

Berätta om era "egenheter"


Maxz
 Share

Recommended Posts

Du kanske dansar naken framför spegeln eller har någon form av tics. Har du tvångstankar?

De flesta av oss har ofta någon ovana eller egenhet, berätta eran!

När jag är ensam hemma kan jag prata med mig själv, eller berätta något för "Mållgan". Gärna när jag lagar/äter mat. Jag pratar aldrig med min egen röst utan använder mig av göteborgska, norrländska eller till och med engelska. Givetvis händer det att man härmar lärare eller andra intressanta personer. Vid matlagning blir det ganska ofta att man leker "TV-kock". Och visst fan känner man sig som Mcgyver när man steker ägg, kalkon, potäter och paprika. Sen att det smakar bra är ju bara en bonus.

Att ringa Glenn (läs; skita) utan att lyssna på musik, spela spel på mobilen eller läsa tidningen fungerar inte för mig. Lyckas jag inte dra med mig något av ovanstående in på toan så läser jag texten på tandkrämen, schampot etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tvättar händerna jätteofta..

Förut luktade jag alltid på mina händer, helt stört.

Numera är jag otroligt nojjig för mitt hår, kan inte gå och hämta posten utan att fixa eller ha mössa på mig.

Mordos;

jag bollar idéer med ett engelskt "alter-ego"

hah, jag med rätt fult när någon frågar något ,när man gör detta ,brukar svaret komma på nå halvdan svengelska.

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att ringa Glenn (läs; skita) utan att lyssna på musik, spela spel på mobilen eller läsa tidningen fungerar inte för mig. Lyckas jag inte dra med mig något av ovanstående in på toan så läser jag texten på tandkrämen, schampot etc.

Samma med mig, måste ha något att läsa. Blir jämt att man drar med sig nån random serietidning. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste titta genom persiennerna allt för mycket, jag kan inte sova utan att veta att låset på dörren är vridet fullt till vänder sedan en liten bit till höger igen, jag tvättar händerna väldigt ofta, jag kliar mig i ögonen ofta, jag pratar för mig själv ibland, jag bollar idéer med ett engelskt "alter-ego", jag är allmänt paranoid, jag är tvungen att titta datumet på alla produkter jag äter hemma 2 gånger innan jag äter det, jag äter icke kanterna på limpor och jag kan inte sova på rygg utan jag måste sova med huvudet åt höger mot väggen på mage med armarna under kudden.

Med mera. Jag är BUPs triumfkort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag är ensam hemma brukar jag rätt ofta börja på att sjunga och rent ut skrika högt så det hörs över hela huset, och det har även hänt att jag gått ned i power-slide framför spegeln och dunkat musik några gånger. :confused:

Det är du inte ensam om. :naughty: Vräker på musik på högsta volym och rockar stenhårt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar sitta och mumla för mig själv väldigt ofta.

Brukar säga det jag skriver lite tyst medans jag skriver det (gjorde det med den här meningen :confused: )

Kan sitta och gnaga på knogarna.

Petar mig ofta i näsan.

+ en massa mer som jag inte orkar skriva eller kommer ihåg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar att skrika, hoppa, skratta och allmänt fula mig när jag är hemma. Oftast väldigt högt och jobbigt. Oavsätt om jag är ensam eller det är folk hemma så gör jag detta. Dock enbart om jag är hemma (dock, om jag är på semester är mitt rum mitt hem så jag agerar så där också). Jag slår ofta på saker med händerna eller med tillhyggen för att bara föra oväsen. Detta händer överallt, applåder är något jag överanvänder hela tiden om jag inte har något att slå på. Detta retar ofta gallfeber på min mamma, vilket triggar mig att fortsätta tills hon slår mig, vilket jag tycker är överjävligt kul. Vår hund Molly har numera blivigt mig personliga gnällvägg som jag kallar allt möjligt dumt, slår och jävlas med. Hon verkar tycka det är kul iaf, även om jag skriker att hon är cp och jag hoppas hon ska dö samtidigt som jag slår henne. Hon biter ju tillbaka. :confused:

Ser jag en spegel måste jag göra fula grimarser, och sedan försöka se "snygg" ut, vilket alltid är omöjligt efter jag gjort fula miner som liksom klistrar sig fast i kortminnet. Jag gillar att fisa på folk jag känner.

Brukar prata gibberish väldigt ofta med folk eller mig själv. Speciellt på jobbet där jag har en arbetskamrat som och gillar detta. Vi kan sitta i timmar och prata, skrika och skratta åt inget mer än oss själva. Vårat mest använda ord är "Kantoori!" vilket måste skrikas högt så det hörs i hela lokalen. Gjorde detta ganska ofta hemma innan jag började jobba, men efter att vi två börjat snacka så är det väldigt överanvänt och jag snackar gibberish i princip hela tiden om jag inte har något för mig eller snackar med någon.

Brukar också talsjunga könsord på olika språk i huvudet, samtidigt som jag skriker i huvudet. Väldigt bra låtar faktist. "I wanna fuck you fuck fuck FITTA, jävla bögjävel, haha nu var det så att WHAT THE FUCK, din mamma är NÄMEN VAD I HELVETE, det här var BÖGJÄVEL!". Detta är bara något jag "sjöng" just exakt i denna stund, så ja.. Ni fattar hon galoppen.

Finns mer, men ja.. Är redan sinnessjuk nog med att berätta det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag svarar aldrig (okej, vissa undantag finns det) i telefon om det står dolt nummer!

När jag pratar med mig själv är det nästan alltid engelska!

Jag brukar ofta printa ut papper på random låtar och sitta och nöta in dom tills jag kan dom utantill!

-

Finns mer, men en del vill jag ha för mig själv!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...