Jump to content

Favoritbilar!


dixib
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vigero eller vad den nu heter. Den passar bäst in i spelet och sen är den grymt jävla snygg och skön att köra. American muscle.

Den trasiga modellen av Vigero är också ruskigt härlig. Man glider runt i en skruttig bil som sprutar ut svart tjock rök ur avgasröret och sprakar med jämna mellanrum. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju en golfbana hörru , västra sidan på Alqauin /stavning/ .. Finns en liten golf ranche som är inringad av höga stängsel. Vet inte om det är värt att kallas golfbana men iaf

Angående favoritbil måste de bli Maybachen...

Bilen är lika lång som 2 st taxibilar nästan och suset från v12:an hörs ljuvligt i öronen när du accar iväg.

http://www.carforums.net/reviews/makes/pic...s/maybach08.jpg

Redigerad av Achilles_81
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huntley Sport

Sentinel

Comet

Dessa tre tävlar om plats i rutan utanför minna hus.

:whistling:

Förresten, någon som vet vart man lätt hittar en comet... min blev typ snodd, var borta när jag kom tillbaka :mellow:

Bilshoppen vid safehouset i Alderney. Har för mig att det är Comets där.

Du går ut ut safehouset, svänger höger, svänger höger igen, går fram till korsningen, svänger vänster. Där är den. Mycket glas också.

Det är då din och Romans lägenhet jag snackar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilshoppen vid safehouset i Alderney. Har för mig att det är Comets där.

Du går ut ut safehouset, svänger höger, svänger höger igen, går fram till korsningen, svänger vänster. Där är den. Mycket glas också.

Det är då din och Romans lägenhet jag snackar om.

Appropå det, vart ligger MC-shopen i Alderney? hittade den av en slump en gång men sen har jag letat efter den flera gånger men hittar den inte

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...