Jump to content

Favoritbilar!


dixib
 Share

Recommended Posts

Comet,utan tvekan.

En annan grym bil är den som ser ut som en Ferrari,kommer inte ihåg vad den heter.

Har en fråga angående bilhandlaren man hittar på nätet,går det att köpa bilar av honom??

Har testat att ringa numret som står under första bilen men det tutar bara upptaget.

Skulle gärna vilja köpa Chrysler 300,för jag hittar den fan inte ute på vägarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kör bara Sanchez och NRG 900 typ kul att stegra ^^

Comet - Porsche

Infernus - Lamborghini ?

Super GT - Aston Martin

Turismo - Ferrari

jag gillar den dära BANSHEE!! VIPERN! hadde den på ett uppdrag tkr man kör jävligt bra med den undrar vart man kan hitta den :) ser den aldrig på gator eller så.. en sak till finns en hemsida i internet caffen.. med en bil affär vart hittar jag den ??

Redigerad av nikq
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst finns de snabba bilarna som är bra, men jag har hittat en absolut favoritbil som jag knappt kört i då den är väldigt sällsynt. Den heter någonting i stil med RPG-A52 eller någonting sådant, oj vad jag älskar den. Sedan finns ju Dukes som har den bästa bilfysiken i spelet. Även den s.k "Pimpbilen" är otroligt skön. Finns naturligtvis massor av fler bilar som jag inte kommer ihåg, men det är några av de. Sentinel är också en klassiker som är älskvärd. Sabre GT glömde jag också nämna, underbar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst finns de snabba bilarna som är bra, men jag har hittat en absolut favoritbil som jag knappt kört i då den är väldigt sällsynt. Den heter någonting i stil med RPG-A52 eller någonting sådant, oj vad jag älskar den. Sedan finns ju Dukes som har den bästa bilfysiken i spelet. Även den s.k "Pimpbilen" är otroligt skön. Finns naturligtvis massor av fler bilar som jag inte kommer ihåg, men det är några av de. Sentinel är också en klassiker som är älskvärd. Sabre GT glömde jag också nämna, underbar!

DF8-90 heter den.

DF8_1011133_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...