Jump to content

Favoritbilar!


dixib
 Share

Recommended Posts

En av mina absoluta favoriter är Banshee, som ska väl föreställa Viper,

grymt snabb, grym väghållning och det sprutar ut lite eld ur avgasen på sidorna vid acceleration! :blink:

Det finns en bil som jag inte minns namnet på men den liknar Bmw 7 serie, en av mina 4-dörrars favoriter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En av mina absoluta favoriter är Banshee, som ska väl föreställa Viper

jag tycker den överstyr som en tok, men jag kanske inbillar mig efter alla mina viper pirouetter i grand turismo :doh:

jag gillar den lamborgini-liknande skapelsen med motorn i mitten... eller är det också inbillning? :blink:

vad jag VET är att om jag behöver ta mig igenom staden på ett smidigt och kontrollerat sätt så tar jag någon bil med platt bakdel (front engine and front wheel drive ftw) edit: ja compact kanske den heter? ser ut som en gammal golf typ.

http://gta.wikia.com/wiki/Blista_Compact

In GTA IV the blista compact is the best vehicle to do U-turns and is the lightest sports car in the game. There has not been many changes in performance.

<3

Redigerad av 7.62 hiberNative
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SUV: Huntley Sport

:doh:

Åh, ja. Kan hålla med dig om den bilen, ända sedan Three Leaf Clover har jag haft den parkerad utanför mitt safehouse och bara använt den till viktiga uppdrag. Lite av en klenod är just den bilen eftersom jag med hjälp av den klarade mig undan snuten med en hårsmån. Sen dess har den en VIP-plats utanför mitt safehouse på Algonquin :blink:

Störtskön att göra 360-snurrar med förresten. Man glider runt hur lätt som helst, kurvtagningen är störtläcker och ändå går den nästan lika snabbt som alla tvådörrssportbilar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Släng er i väggen med era fjuttbilar och ge plats för Sultan RS :)

Den har för dålig handling för den farten den har. Svår manuvrerad helt enkelt.

En väldigt underskattad bil är Futo. Grymt skön bil.

Mina favoriter, i kronologisk ordning. Letar efter den första på listan först för att sen gå bakåt om jag inte hittar någon.

Sportbil: Comet, Turismo, Corqette, Banshee, Infernus, Sultan RS.

Stadsbil: Sentinel, Futo, Dukes, Sabre GT, Primo.

SUV: Huntley Sport, Cavalcade FXT, Bobcat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina favoriter som jag kan komma på i huvudet.

Skriver även ordningen på bilarna efter bilderna så ni ser exakt vilka bilar det är :)

Sportbilar:

Sultan RS

Super GT... (personligen hatar jag porschar eller lamborghini liknande bilar (IRL också), men Super GT'n har en viss skön stil)

SUV:

Cavalcade (Den här bilen ska vara exakt som i bilden också, röd med guld fälgar)

Huntley Sport

Muscle:

Sabre GT

Vigero (utan tak ska det vara)

Stadsbilar:

Sentinel (alltid älskar denna bil i GTA spelen men nu tycker jag den inte är lika mysig men det är fortfarande en favorit)

Blista Compact

Futo

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...