Jump to content

Snabbt sätt att tjäna mycket pengar på


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Har börjat kommit in i en finansiell kris och behöver mycket pengar ganska fort för att kunna fortsätta köpa vapen etc.

(5k för en RL är lite mycket)

gärna någonting annat än storyline-uppdrag, vet att dom betalar bra.

Har gjort LJ's

leveranser

och Brucies

bilkaparprylijox

samt något

raaace

.

Ge mig svar, nununu!

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har börjat kommit in i en finansiell kris och behöver mycket pengar ganska fort för att kunna fortsätta köpa vapen etc.

(5k för en RL är lite mycket)

gärna någonting annat än storyline-uppdrag, vet att dom betalar bra.

Har gjort LJ's

leveranser

och Brucies

bilkaparprylijox

samt något

raaace

.

Ge mig svar, nununu!

Som sagt. Snabbaste cashen som finns är pengatransporter. Dock är dom lika sällsynta som glassbilarna, men när du väl hittar en så ska dom börja ploppa upp lite oftare. 2-3k per bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tjänar snabbare pengar på att bara poppa folk på stan. Räna butiker måste vara det minst lönsamma sättet att fixa cash på. :confused:

Verkar roligare att råna :). Är trött på att behöva låtasas att jag får pengar från folk på gatan fast jag dödar dem. Har saknat att råna butiker sen VC som sagt.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycket det är löjligt lätt att få pengar i spelet? jag har just nu 369944:-, och ändå har jag sen spelets start spenderat en massa pengar på olika saker, bla vapen, mat, kläder, olika shower.

Är det något dom borde tagit vara på sen San Andreas är det just att man skulle fixa pengar själv, nu kan man ju göra så i IV också men det dröjde ju inte länge i storyn innan man fick rätt så bra med pengar efter ett uppdrag, ok att man spelar en slags "hitman" så ska få en del pengar, men ändå, i SA så jobbade man ju upp sin respekt en bra tag innan pengarna började rulla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt. Snabbaste cashen som finns är pengatransporter. Dock är dom lika sällsynta som glassbilarna, men när du väl hittar en så ska dom börja ploppa upp lite oftare. 2-3k per bil.

Vanliga Gruppe Seche bilar då eller?

Jag dödade en snygge i en G6 van och han hade inte så värst mycket pengar. Inte hade han heller någon eskort.

Explain. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt. Snabbaste cashen som finns är pengatransporter. Dock är dom lika sällsynta som glassbilarna, men när du väl hittar en så ska dom börja ploppa upp lite oftare. 2-3k per bil.

Va det visste jag inte att man kunde, hur gör man efter man hittat en transport? Kan man bara öppna bakluckan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt. Snabbaste cashen som finns är pengatransporter. Dock är dom lika sällsynta som glassbilarna, men när du väl hittar en så ska dom börja ploppa upp lite oftare. 2-3k per bil.

Ska fan testa det,hoppas inte man får snuten efter sig bara.

Redigerad av Wallsten82
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är fan nästan pank.. skitjobbigt, de ger inte mycket pengar att råna folk på gatan.

Vem är de som ordnar transporterna med glassbilen? Vem ska man ringa angående det?

Glassbilen ger inga pengar. Gruppe Sechs är det som ger pengar.

Well, för er utan cash, ett riktigt PRO TIP är att göra Packies storyline så fort du låser upp den. (STORYSPOILER >

Jag ser inte hur någon skulle kunna bli pank efter $250.000

)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Gruppe Sechs" är något som kommer in i spelat efter ett tag eller? Jag har aldrig hört talas om det. Enda sättet jag kan tjäna pengar på i Liberty City är personrån och taxikörningar åt Roman, men de ger ju verkligen inte mycket pengar men jag måste ju, är helt utfattig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...