Jump to content

Seriösa teamspelare sökes


dixib
 Share

Recommended Posts

Tjena

Har du oxå tröttnat på folk som bara springer runt och skiter i laget, det har jag iallafall. ^_^

Jag vill adda lite vänner som samarbetar och är villiga att t.ex planer lite bakhåll och anfall från olika håll samtidigt. :>

Sånt tycker jag är riktigt kul! :D

Tycker du oxå att detta låter kul så adda mig, jag spelar mkt kvällar och ibland på förmiddagen.

Jag heter dixib på XBL

Tack för ordet! Mvh, dixib ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena

Har du oxå tröttnat på folk som bara springer runt och skiter i laget, det har jag iallafall. ^_^

Jag vill adda lite vänner som samarbetar och är villiga att t.ex planer lite bakhåll och anfall från olika håll samtidigt. :>

Sånt tycker jag är riktigt kul! :D

Tycker du oxå att detta låter kul så adda mig, jag spelar mkt kvällar och ibland på förmiddagen.

Jag heter dixib på XBL

Tack för ordet! Mvh, dixib ;)

Vilken konsoll gäller detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena

Har du oxå tröttnat på folk som bara springer runt och skiter i laget, det har jag iallafall. :)

Jag vill adda lite vänner som samarbetar och är villiga att t.ex planer lite bakhåll och anfall från olika håll samtidigt. :)

Sånt tycker jag är riktigt kul! :teehee:

Tycker du oxå att detta låter kul så adda mig, jag spelar mkt kvällar och ibland på förmiddagen.

Jag heter dixib på XBL

Tack för ordet! Mvh, dixib :)

är du verkligen 27 eller fyllde du bara i något årtal. tänkte på förkortningarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är du verkligen 27 eller fyllde du bara i något årtal. tänkte på förkortningarna :teehee:

Hehe :) jag e 27, men vad har det med förkortningar att göra? :)

Kan faktiskt stava alldeles utmärkt men detta är ju ingen uppsats som jag ska lämna in eller så. :)

Med vänliga hälsningar, dixib :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Kan vara med om någon berättar hur jag hittar speciella servrar. är rätt skillad, om jag får skryta med det. och nej jag är inte under 18

Du ber någon bjuda in dig i ett party, och sedan så kan partyledaren starta något spel.

Du kan nog inte välja vilken server du ska joina.

(är förresten 37 :sick:)

Stackars dig. :doh::w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...