Jump to content

När kommer man över till Algonquin?


kompis
 Share

Recommended Posts

Hej.

Har nyligen börjat spela.

När öppnas bron från Dukes/Broker så man kan ta sig över till Algonquin? Hur mycket behöver man klara? Någon som vet vilket uppdrag det är?

Själv hoppas jag inte att det ska ta så lång tid. Saknar känslan av att kunna röra mig fritt i Liberty City, finns mycket jag vill kolla in..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Har nyligen börjat spela.

När öppnas bron från Dukes/Broker så man kan ta sig över till Algonquin? Hur mycket behöver man klara? Någon som vet vilket uppdrag det är?

Själv hoppas jag inte att det ska ta så lång tid. Saknar känslan av att kunna röra mig fritt i Liberty City, finns mycket jag vill kolla in..

Du kommer märka av det, men om jag inte minns helt fel så är det när man har

dödat Mikahael(?) och Dimitri bränner ner Romans hus och företag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer bra.

Man ska typ föra hem Playbox X till hans "mansion" så kommer man dit.

.

Haha, jag följde bara radarn lite halvsovande och upptäckte plötsligt att gatorna var jäkligt breda och att bron jag korsat såg lite annorlunda ut än de jag kände igen. Plötsligt utbrister jag, "Va?! Är jag redan på Algonquin?! ^_^"

:wub:

Man blir lite väl slö när man använder GPS, man kollar inte så noga var man är nånstans till skillnad från de äldre spelen när man inte hittade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag följde bara radarn lite halvsovande och upptäckte plötsligt att gatorna var jäkligt breda och att bron jag korsat såg lite annorlunda ut än de jag kände igen. Plötsligt utbrister jag, "Va?! Är jag redan på Algonquin?! ^_^"

:wub:

Man blir lite väl slö när man använder GPS, man kollar inte så noga var man är nånstans till skillnad från de äldre spelen när man inte hittade.

Exakt samma hände mig ^_^

"Saknade" tullavgiften för att ta sig upp på bron, så jag var tvungen att titta kartan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag följde bara radarn lite halvsovande och upptäckte plötsligt att gatorna var jäkligt breda och att bron jag korsat såg lite annorlunda ut än de jag kände igen. Plötsligt utbrister jag, "Va?! Är jag redan på Algonquin?! ^_^"

^_^

Samma här. :P Fast jag upptäkte det först lite senare när jag körde omkring och skulle hitta tillbaka till hideout och inte kände igen mig. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här. :) Fast jag upptäkte det först lite senare när jag körde omkring och skulle hitta tillbaka till hideout och inte kände igen mig.>_<

Inte samma här.

Jag brukar alltid kolla först vart man ska. Därför pausade jag och såg att vi skulle till Algonquin, fast jag fick kolla två gånger, för att jag inte trodde riktigt på det första gången :)

Kan inte glömma det magiska ögonblicket när jag chillade i min cadillac med X och åkte över bron med Trailer 1-musiken spelandes ur "The Journey" på radion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tack för svaren, men jag vågar knappt läsa för mycket spoilers (läste två).

Hur många procent måste man klara, på en höft sådär, för att man ska komma över?

Här kommer en liten spoiler var jag är i spelet för att se hur mycket jag kan ha kvar. Det är nog den minsta spoilern på GTASajten just nu, har inte kommit speciellt långt ännu:

Själv har jag precis kört över weedförsäljarna och skjutit några andra langare uppe i Meadows Park tillsammans med Little Jacob. Sen har jag kastat ner den där störiga ryssen från ett hos, på uppdrag på Vlad.

Redigerad av kompis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaren, men jag vågar knappt läsa för mycket spoilers (läste två).

Hur många procent måste man klara, på en höft sådär, för att man ska komma över?

Här kommer en liten spoiler var jag är i spelet för att se hur mycket jag kan ha kvar. Det är nog den minsta spoilern på GTASajten just nu, har inte kommit speciellt långt ännu:

Själv har jag precis kört över weedförsäljarna och skjutit några andra langare uppe i Meadows Park tillsammans med Little Jacob. Sen har jag kastat ner den där störiga ryssen från ett hos, på uppdrag på Vlad.

Då är det en del kvar, men njut av det, för sen går det undan.

Det finns så många olika uppdragsgivare så det är nästan omöjligt att säga hur många procent du måste klara. Du kan klara allt hos en kille men är långt ifrån ön för att du inte gjort uppdrag hos en annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...