Jump to content

Playboy X och Dwayne


Jacker
 Share

SPOILERVARNING!  

90 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

20 000 är inte ett skit, de bilar man kan lämna till Brucies kompis Stevie ger fett med cash. 35 000 för en Turismo, bland annat.

Ångrar verkligen att jag inte dödade X, men vet ni vad? Den helikopter jag parkerat på hans uppfart sparas ändå.

Har inte kommit så pass långt in i spelet än tyvärr.

Hade runt 35 000 precis när jag kom till andra ön och de pengarna skönk ganska snabbt innan jag insåg att det faktiskt blev dyrare och dyrare ju oftare man hamnade på sjukan. Så innan jag tog livet av Dwayne så hade jag endast 15 000 och då kändes 20 000 ganska bra trots allt.

Men jag är också nöjd för min feta piketbuss står kvar och är fin. Mohaha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har inte kommit så pass långt in i spelet än tyvärr.

Hade runt 35 000 precis när jag kom till andra ön och de pengarna skönk ganska snabbt innan jag insåg att det faktiskt blev dyrare och dyrare ju oftare man hamnade på sjukan. Så innan jag tog livet av Dwayne så hade jag endast 15 000 och då kändes 20 000 ganska bra trots allt.

Men jag är också nöjd för min feta piketbuss står kvar och är fin. Mohaha!

Jo, visst. men du missade Dwayne's belöning vilket jag tycker fvar bättre än 20000.

Jag testade att döda Dwayne för skoj skull och visst, Playboy X behandlar en verkligen som skit efteråt och hotar en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dödade Playboy X. Nog för att jag diggar OG gangstaz, men det var synd om Dwayne. :wub: Och att bara få pengar av Playboy X när man dödar Dwayne var tattigt, när man får PBXs mustiga lägenhet när man poppar honom. :( Lätt ballaste safehouset, finns 2 utgångar, och man kan skjuta folk ifrån balkongen. :doh: Dessutom dödade jag honom jävligt filmiskt. :P

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dödade Playboy X. Nog för att jag diggar OG gangstaz, men det var synd om Dwayne. :wub: Och att bara få pengar av Playboy X när man dödar Dwayne var tattigt, när man får PBXs mustiga lägenhet när man poppar honom. :P Lätt ballaste safehouset, finns 2 utgångar, och man kan skjuta folk ifrån balkongen. :doh: Dessutom dödade jag honom jävligt filmiskt. :D

Samma här. Han stod i en gränd och försökte komma in i en dörr. Jag kapade en SUV och körde med full gas in i gränden och körde ned honom i backen. När han låg där, helt försvarslös, stack jag ut min SMG och fyllde hans bröstkorg med bly. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här. Han stod i en gränd och försökte komma in i en dörr. Jag kapade en SUV och körde med full gas in i gränden och körde ned honom i backen. När han låg där, helt försvarslös, stack jag ut min SMG och fyllde hans bröstkorg med bly. :doh:

Haha. För mig så sprang han över vägen (det var nog scriptat så han gjorde det för alla, men iaf) och massa bilar bromsade, en bil körde i vägen för mig men jag hoppade över dess huvoch skit, sen sprang han in i en gränd och jag svängde runt hörnet och tömde ett helt UZI-mag i honom, han typ ryggade tillbaka och höll sig för bröstet som bara euphoria kan. :wub:

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pros and cons tack.

Jag har inte bestämt mig vem jag vill döda, så övertyga mig!

Om du dödar Dwayne så får du $25.000, and thats it. Och (men?) om du dödar Playboy X så får du hans safehouse och blir kompis med Dwayne, varpå du kan låsa upp hans special ability vilket är att han kan skicka livvakter till dig, i princip vart du än är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du dödar Dwayne så får du $25.000, and thats it. Och (men?) om du dödar Playboy X så får du hans safehouse och blir kompis med Dwayne, varpå du kan låsa upp hans special ability vilket är att han kan skicka livvakter till dig, i princip vart du än är.

Då är det wannabeganstern som kommer få ta smällen. Jag skiter fullständigt i $$$. Man tjänar redan multum så 25k i fickan kommer inte göra mig lika glad som en lägenhet och livvakter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du dödar Dwayne så får du $25.000, and thats it. Och (men?) om du dödar Playboy X så får du hans safehouse och blir kompis med Dwayne, varpå du kan låsa upp hans special ability vilket är att han kan skicka livvakter till dig, i princip vart du än är.

Livakter?

Jag har inte fått livvakter...

Hur får man tag i dem?

Edit: Dwayne slutade höra av sig när jag wastade Playboy X underligt nog. Ringer jag honom så är det bara svarare och han finns inte markerad på kartan som han fanns innan. O.o

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pros and cons tack.

Jag har inte bestämt mig vem jag vill döda, så övertyga mig!

OK, här är en lista! Hoppas den hjälper dig. :w000t:

Bra med att döda Playboy X:

*

Man får Playboy X's lägenhet som safehouse med parkeringsplatser utanför!

*

Man får Claude's kläder (från GTAIII)!

*

Man får Dwayne som kompis och kan umgås med honom! När man får 100% på honom så kan man ringa till honom efter förstärkning och får då en bil full med beväpnade män som följer en.

Dåliga med att döda Playboy X:

*

Man får inga pengar.

Bra med att döda Dwayne:

*

Man får $20000 för besväret!

Dåliga med att döda Dwayne:

*

Man får inget nytt safehouse eller parkeringsplatser.

*

Man kan inte bli kompis med honom och umgås med honom eller få den belöning man får när man når 100%.

*

Man blir behandlad som skit av Playboy X efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dödade Playboy, men jag sparade innan uppdraget så jag kan se mellansekvenserna från båda men jag kommer fortsättea på den jag dödade Playboy med :w000t:

Har inte gjort den där jag dödar dwayne än

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. För mig så sprang han över vägen (det var nog scriptat så han gjorde det för alla, men iaf) och massa bilar bromsade, en bil körde i vägen för mig men jag hoppade över dess huvoch skit, sen sprang han in i en gränd och jag svängde runt hörnet och tömde ett helt UZI-mag i honom, han typ ryggade tillbaka och höll sig för bröstet som bara euphoria kan. :blink:

Själv sköt jag ihjäl honom med min kära AK47. Ett nice vapen för avrättningar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...