Jump to content

Playboy X och Dwayne


Jacker
 Share

SPOILERVARNING!  

90 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag valde att stå på Dwaynes sida och mördade PBX. Var aldrig överförtjust i honom, även om jag inte heller hatade honom. Sen nämde Nicko att han kände igen sig i nåt av de Dwayne talade om, och jag fick i allmänhet känslan av att Dwayne är en bra person innerst inne och att Nicko kände för honom.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag dödade Dwayne. Delvis för att det inte verkade som om han var någon. Playboy X var stor och känd. Han hade många kontakter. Tänkte att jag inte känt Dwayne så mycket, och eftersom att Playboy X skulle vara så stor så trodde jag att det vore bättre om man dödade Dwayne, eftersom att han kanske kunde ge en jättemycket osv. Men det blev ju en sak jag fick ångra när jag fick höra vad man skulle fått om man dödat Playboy X. <_< Ska ändå köra om spelet sen och välja alla andra val annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dödade Dwayne. Delvis för att det inte verkade som om han var någon. Playboy X var stor och känd. Han hade många kontakter. Tänkte att jag inte känt Dwayne så mycket, och eftersom att Playboy X skulle vara så stor så trodde jag att det vore bättre om man dödade Dwayne, eftersom att han kanske kunde ge en jättemycket osv. Men det blev ju en sak jag fick ångra när jag fick höra vad man skulle fått om man dödat Playboy X. <_< Ska ändå köra om spelet sen och välja alla andra val annorlunda.

Tänkte samma sak. Dödar jag Dwayne blir jag bundis med X och får fet respekt i stan, men nejdå.

Tog mig friheten att ändra "vs" till "och" för att inte avslöja för mycket innan man ens gått in i tråden. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dödade playboy. Han svek Dwayne bara för att Dwayne blev lite ''ute'' efter sin tid i fängelset. Inte nog med att Playboy gav honom en skitlägenhet.

Samma här. Jag dödade Playboy X också för att han behandlade Dwayne illa, ljög en massa och kändes så fallst.

Jag tyckte synd om Dwayne och det kändes som att Niko och han blev nära vänner. Det var mycket tydligt att Niko inte ville döda Dwayne. Igentligen ville jag inte döda Playboy X heller men eftersom man inte hade något val så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dödade Dwayne.

Snubben var ju fan bara tråkig. Bla bla det är så synd om mig, jag har varit i finkan, flickvännen bara lämnade mig och bla och bla. Seg jävel. Fick däremot stor ångest precis när jag skjöt och ännu mer ångest efter Playboy X samtal. Skulle helt enkelt dödat tönten Playboy X såhär efteråt. Men vafan 20 000.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du dödat Playboy X så måste du ta upp nyckeln som han tappar när han dör.

För mig gick allt väldigt konstigt. Märkte inte att jag plockade upp någon nyckel men när jag senare laddade en sparning så var jag i hans hur.

Fick inte heller det där teklefonsamtalet från Dwayne där han ska tacka en och

låta en bo i Playboy X's lägenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du dödat Playboy X så måste du ta upp nyckeln som han tappar när han dör.

Hmm, jag borde nog tagit upp nyckeln, eftersom jag skändade liket ganska rejält efter han dog. Sen ringde Dwayne och sa att jag kunde ta Playboy X lägenhet. Men jag har inte fått något nummer till Dwayne, han har bara mailat mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dödade Dwayne.

Snubben var ju fan bara tråkig. Bla bla det är så synd om mig, jag har varit i finkan, flickvännen bara lämnade mig och bla och bla. Seg jävel. Fick däremot stor ångest precis när jag skjöt och ännu mer ångest efter Playboy X samtal. Skulle helt enkelt dödat tönten Playboy X såhär efteråt. Men vafan 20 000.

20 000 är inte ett skit, de bilar man kan lämna till Brucies kompis Stevie ger fett med cash. 35 000 för en Turismo, bland annat.

Ångrar verkligen att jag inte dödade X, men vet ni vad? Den helikopter jag parkerat på hans uppfart sparas ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...