Jump to content

Bilder på er spelhörna!


Rasty
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är min lekstuga som jag tillbringade 10h precis efter jag köpt VI 24.00 på mediamarkt :doh:

Är ganska nyinflyttad så jag har inte hunnit skaffa riktiga högtalar stativ, men man tar det man har :S Hade dom monterade på väggen i mitt förra boende.

enl5w3dqsvya.jpg

222ijhoajnwm.jpg

Redigerad av Negative
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är min lekstuga som jag tillbringade 10h precis efter jag köpt VI 24.00 på mediamarkt :(

Är ganska nyinflyttad så jag har inte hunnit skaffa riktiga högtalar stativ, men man tar det man har :S Hade dom monterade på väggen i mitt förra boende.

enl5w3dqsvya.jpg

Åhh det ser mysigt ut :doh: Gillar färgerna :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe. Tack!

Är mkt kvar att fixa innan det är som jag vill ha det. Men det är en bit på vägen iaf.

Har ett ganska stort bil intresse också så pengarna räcker inte till det man vill alltid :/

Det gör inte ont i ögonen att spela på en 40" full HDTV :w000t:

Aha det är den där billiga tvn från siba. Min mormor har 2 likadana.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det är lite störigt att den bara har 25000:1 i kontrast och att den har 100hz teknik osv.

Men som du sa, det är ju den "billiga" tvn från siba. Så vad kan man förvänta sig ...

Men om du frågar henne snällt kanske du får en utav dom. Jag lovar dom är bra. :blink:

Redigerad av Negative
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jodå, denna tråden kanske passar bättre på allmänt, moderatorna får själv avgöra. Har haft fullt upp att göra men jag kommer med en bild förhoppningsvis imorgon. Seså, se till att fota era spelhörnor gott folk, gillar bilderna hittils väldigt mycket! Dela med er av er "andra värld".

Redigerad av Rasty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hela övervåningen i stort sätt för mig själv. Självklart är alla dörrar runt omkring mig stängda, och fönster täckta för att inte ljus skall komma in.

Önskade dock att jag hade en LCD-TV men det känns jobbigt att lägga ut yttligare 4-5 000 för GTA IV. Aldrig skall morsan få kasta våran kära tvlampa som egentligen skall stå på TV'n, men det går ej nu. Nymodigheter. ^_^

d00kyivw3t1h.jpg

EDIT: Vi skall snart flytta. Kommer att lämna huset. Blä. :wub:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...