Jump to content

Hyllningsmuren!


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag gillar hur du inte kan använda handbromsen när du kör bil samtidigt som du pratar i telefon

B (360) är inte handbromsen. Det är bara den 'vanliga' (?) bromsen. Handbromsen är R1/RB, som Adrian här sa. Och det går med andra ord att använda den när man pratar i telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder aldrig A som handbroms. Helt onödigt.

Menar A. Och samma här, jag använder RB/R1.

Jag vill hylla staden och storyn. Klarade precis ut storyn och wow så maffigt. Helt underbart. Jag satt och ryste hela tiden då credits rullade. Så underbart snyggt gjort. Jag vet att storyn kan sluta på olika sätt. Jag fick iaf ett bra slut. Och det var ett väldigt bra sista uppdrag.

GTA IV är helt klart en top-2/top-3-kandidat (GTA-serien då).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nu blåser jag lite liv i den här tråden igen!

En personlig favorit hos mig, som jag verkligen tycker bidrar till att spelet känns klart levande, är att man då och då kan finna folk på gatorna (utmakrerade med en symbol av en människa på radarn), man får se en videosekvens, och kan få någon form av uppdrag!

Just såna små saker tycker jag själv gör spelet så fantastiskt levande! Små oplanerade händelser som dyker upp efter spelets gång! :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu blåser jag lite liv i den här tråden igen!

En personlig favorit hos mig, som jag verkligen tycker bidrar till att spelet känns klart levande, är att man då och då kan finna folk på gatorna (utmakrerade med en symbol av en människa på radarn), man får se en videosekvens, och kan få någon form av uppdrag!

Just såna små saker tycker jag själv gör spelet så fantastiskt levande! Små oplanerade händelser som dyker upp efter spelets gång! :w000t:

Alltså, jag har spelat och är rätt så långt in i spelet, men jag hittar fortfarande inte dom gubbarna? Det ska finnas runt fem-sex stycken, men jag förstår inte vart man hittar dom och när man kan börja hitta dom. Vill hitta dom :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag har spelat och är rätt så långt in i spelet, men jag hittar fortfarande inte dom gubbarna? Det ska finnas runt fem-sex stycken, men jag förstår inte vart man hittar dom och när man kan börja hitta dom. Vill hitta dom :w000t:

Dom finns iaf helt klart. Det är bara att hålla utkik.

"Please, no more killing" från trailer # (rätta mig om jag har fel) 2 är iaf på gångbanan precis vid Firefly Island, Funfair. Väldigt nära trappen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom finns iaf helt klart. Det är bara att hålla utkik.

"Please, no more killing" från trailer # (rätta mig om jag har fel) 2 är iaf på gångbanan precis vid Firefly Island, Funfair. Väldigt nära trappen.

Hehe jag var precis på väg att söka efter nån info om henne, kan inte minnas att jag stötte på henne nånting under storyn, men nu vet jag ju varför! Ska genast kolla in! :unsure: Tack så mycket, Vicke! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...