Jump to content

Hyllningsmuren!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Tänkte vi kunde skriva saker vi tycker är bra i spelet, vill rosa eller helt enkelt hylla.

Älskar alla detaljer som rör fordona.

Tex att de krockskadas på olika sätt. En bil kan dö mitt i en biljakt pga alla krockskador.

Eller som detta (bara så grymt) du kan krocka hjulet så kraftigt att det slutar snurra. Så det går lide trögt att köra eftersom enbart 3 av 4 hjul snurrar. Tittar ni på hjulet är det helt vikt innåt.

Vattnet, älskar! Hur grymt och realistiskt är det inte...?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vet inte vart jag ska börja faktiskt, jag har spelat det i kanske 1 timme men efter 10 min i spelet så var det bara, Oh my god :) Jag älskar allt. Kanske lite för tidigt för mig att säga men ändå.

Stort plus till bilfysiken som jag älskar. Det var detta jag fruktade eftersom jag aldrig gillat köra på konsoll egentligen. Men den är verkligen underbar och bilarna känns helt fantastiska.

Nästa stora plus är grafiken och ljudet, wow alltså. Allt ser så himla snyggt ut när man crusiar längst gatorna i en lite snyggt bucklad bil. Och där kommer vi in på skadorna. Äntligen har vi snygga skador som bara ser underbart verkliga ut.

Jag gillar personerna i spelet, dom jag hunnit träffa, men det känns så rätt, det klickar direkt och jag älskar det.

Jag kan säga hur mycket som helst, GTA IV är det bästa jag någonsin skådat... Just wow :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste också säga bilarna, skadorna och allt som det gäller :) älskar och åka runt och sladda in i andra bilar. eller dra av en riktig burnis

så däcken sprängs

Sen att man äntligen kan stänga av bilen och även att nico krossar rutan på bilen, mycket mummsig.'

det var svårt att komma på saker.. det är så mycket :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver bara nämna en person - Brucie. Skönare lirare får man leta efter! "Man! Women! Man! Women!"

Han är för GTA IV vad OG Loc var för San Andreas - en finne i röven. Han har ju så enkelspårig humor, allt handlar om pussy. Det är mest folks (Nikos) svar på hans idioti som är rolig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är för GTA IV vad OG Loc var för San Andreas - en finne i röven. Han har ju så enkelspårig humor, allt handlar om pussy. Det är mest folks (Nikos) svar på hans idioti som är rolig.

Nu-uh! Brucie is phun! :)

--

Jag älskade verkligen detaljen att om en bil står nära, men inte för nära, en bil som sprängs trycks hela bilen ihop.

{----] goes |--|

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste också säga bilarna, skadorna och allt som det gäller :) älskar och åka runt och sladda in i andra bilar. eller dra av en riktig burnis

så däcken sprängs

Sen att man äntligen kan stänga av bilen och även att nico krossar rutan på bilen, mycket mummsig.'

det var svårt att komma på saker.. det är så mycket ^_^

Kunde man stänga av bilen, satt och funderade och tänkte fråga. hur gör man det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kunde man stänga av bilen, satt och funderade och tänkte fråga. hur gör man det ^_^

A (Ps3: X) är Ja och B (Ps3: O) är Nej. Så man kan åka bil och gå in i nya bilar osv, men man kan inte springa.

Tipas:

Jag tror att man ska kunna ta folks cigaretter när dom håller i dom. Om man går nära dom och klickar på "ta upp-knappen"

Kanske fungerar på allt annat (som är litet nog; korvar, burkar osv) också.

När ni har parkerat eran bil för att gå ut kan ni klicka på Y (Ps3: /\) en gång snabbt för att gå ut ur bilen men ha motorn gående, men håller ni inne Y (Ps3: /\) tills ni går ut ur bilen så stänger ni av den. Ingen radio hörs och lysena är inte igång. Man måste starta om bilen igen när man går in. :)

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.Jag gillar verkligen Niko, han kanske tillochmed är min favorit huvudperson. Han är helt enkelt så jäkla skön.

Han är den enda som jag "brytt" mig om i ett spel, så att säga. Kände även hur jäkla "fucked up" han är av vad som hände i kriget, och varför.

2. Euphoria. 'nuff said.

3. Liberty City, och dess invånare.

4. Som annan skrev, ljussättningen.

5. Natt i Liberty City. :)

------

Kanske skrev slarvigt, men jag vaknade nyss efter några timmars sömn. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Euphoria måste nog ligga på top på min lista. Sedan kommer nog Staden, storyn, bilfysiken eller skadefysiken. Kan inte välja bland dom. Men hitills (lite mer än hälften in i storyn) så är storyn väldigt bra. Och staden är underbar, och jag diggar verkligen bil och skadefysiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Euphoria måste nog ligga på top på min lista. Sedan kommer nog Staden, storyn, bilfysiken eller skadefysiken. Kan inte välja bland dom. Men hitills (lite mer än hälften in i storyn) så är storyn väldigt bra. Och staden är underbar, och jag diggar verkligen bil och skadefysiken.

Damn, hur kunde jag missa storyn. :)

Helt klart riktigt bra den med! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...