Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Absolut. Men hela "*GASP* :)^_^:P "-känslan är borta. Upplösningen är för dålig och bilden flimrar i detaljerna, även med "flicker filter" påslaget.

Körde igår hemma hos min kompis på han 50-tummare, och det var inte så njutbart som jag hade hoppats på, vad jag vet går det inte att ställa in spelet i nåt Widescreen-läge, bilen var jättebred och detaljerna var inte vad jag hade hoppats på, texten var dock lättare att läsa och färgerna var klarare men det går att fixa på burk-tv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde igår hemma hos min kompis på han 50-tummare, och det var inte så njutbart som jag hade hoppats på, vad jag vet går det inte att ställa in spelet i nåt Widescreen-läge, bilen var jättebred och detaljerna var inte vad jag hade hoppats på, texten var dock lättare att läsa och färgerna var klarare men det går att fixa på burk-tv

Om du kör på PS3 ska du köra med HDMI-kabel, den scartkabel man får med är värdelös när man kollar på en HDTV. Ändra inställningar i "Skärminställningar" så kan du få "vanlig" widescreen och inte utsträckt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är grymt när det blir så. :) Skadefysiken på bilarna är underbar. Likadant euphoria.

Indeed! Mest kär är jag i fysiken i folk. Hur dem reagerar när man t.ex puttar/sparkar ner dem i en trappa, eller när man kör på dem så att dem "glider", men dem studsar på ett väldigt snyggt sätt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Indeed! Mest kär är jag i fysiken i folk. Hur dem reagerar när man t.ex puttar/sparkar ner dem i en trappa, eller när man kör på dem så att dem "glider", men dem studsar på ett väldigt snyggt sätt. :wub:

Jupp. Kanske borde skaffa en "I love euphoria@GTA IV"-userbar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha underbart att det kommer så mycket blod när bilar kör över huvudet... XD

Jag slog bara ner honom med ett slag så att han föll, men inte dog, då kom en lastbil och körde över honom. :ph34r:

cdws1ird9kvj.jpg

:ph34r:

Ohhh, Mystic, jag bara längtar tills jag kommer till manhattan. Jag e i Bohan än, vill inte stressa igenom spelet för snabbt.

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsh (vet inte hur man stavar till äsh men whateva)! Nu slutar jag oroa mig över att IV kommer vara fult som stryk. Skiter i om det ser lika suddigt ut som på ovanstående bilder, jag vill ha det i alla fall!

Men är du retard på riktigt eller?

Vad fan väntar du dig för kvalité när man tar kort på en TV ?

OMG

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh första speltimmen, helt underbart :) Kan inte sluta tänka på hur detaljerat det är och bara hur underbart det är :P

Här kommer lite bilder också :wub:

Har hittat min favis, otroligt lik en corvette (Snyggaste bilen ever) enligt mig, den heter Croquette något, ganska likt aye? I love it ^_^

zsiegwsrsudd.jpg

Jag fick dock inte ha den länge förren någon kom o repade den :)

apb7boiiy47q.jpg

Lägger in där att skadorna är underbara, sjukt snyggt gjort. Ja ni vet ju redan...

My first victim!

slaimolvmkf8.jpg

And that's it for now :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...