Jump to content

GTA IV Screenshots


 Share

Recommended Posts

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kör med superman scriptet eller hur? En kul sak du ska göra är att du tar fram biljardkön (Heter det så? :wacko: ) och slå på poliserna! Då tappar dom sitt vapen, men dom dör inte utan dom springer efter och försöker slå dig! Skitkul att ha 10st poliser springandes :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kör med superman scriptet eller hur? En kul sak du ska göra är att du tar fram biljardkön (Heter det så? :wacko: ) och slå på poliserna! Då tappar dom sitt vapen, men dom dör inte utan dom springer efter och försöker slå dig! Skitkul att ha 10st poliser springandes :ermm:

Vet inte vad saken heter. Någon trainer som gör att man kan spawna bilar, vara odödlig, ha odödlig bil, spawna skateboardramper, ändra färg på bilen och lite annat.

Menar du en biljardpinne? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vad saken heter. Någon trainer som gör att man kan spawna bilar, vara odödlig, ha odödlig bil, spawna skateboardramper, ändra färg på bilen och lite annat.

Menar du en biljardpinne? :naughty:

Det heter biljardkö ^_^

Ja förresten, kan du ladda upp den? Trainern alltså.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Low and Slow :D

Åh, underbara bilder!

Älskar speciellt den tredje bilden med Sentinel(len), som påminner mig enormt mycket om THIS eller GRID!. Blev enormt sugen på att spela nu.

Gillar också den sista bilden. Båda dessa är snyggt komponerade. Älskar bilarna på båda bilderna också. Men tredje är min favorit.

Mer mer mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, underbara bilder!

Älskar speciellt den tredje bilden med Sentinel(len), som påminner mig enormt mycket om THIS eller GRID!. Blev enormt sugen på att spela nu.

Gillar också den sista bilden. Båda dessa är snyggt komponerade. Älskar bilarna på båda bilderna också. Men tredje är min favorit.

Mer mer mer!

Tackar, Tycker också det vart bra. Jag har ju moddat lite utöver en trainer. Jag har RealizmIV 6.1, MEN nu har arslet som skapat realizmIV bara böjat skriva om sin modd på ett polsk forum. Men modden är störtskön, det jag gjorde var att med hjälp av trainern så skaffade jag en förare som körde åt mig medens jag fotade :D

*bilder*

Du kör Enviroment mod eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...