Jump to content

GTASajten GTA IV-meeting


Linus127
 Share

Recommended Posts

Tips till er som inte redan visste: Ta upp telefonen, välj multiplayer -> Party Mode så kommer ni spawna vid ett hus på Alderney med tre helikoptrar (som ständigt försvinner! :mf_doof: ) och en massa vapen. När ni väl är där inne tar ni upp mobilen igen, välj "Friends" och klicka i alla som ni vill få med i ert lag. När ni tillräckligt många joinat och när ni skjutit färdigt på varandra (om ni är lagda åt det hållet), väljer den som startade spelet "Game" och sen vad ni ska köra. Oavsett vilket spel ni väljer kommer folket i Party Mode alltid vara i samma lag, och ni kommer alltid joina samma server om det skulle vara spel som inte är lagbaserade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 275
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan man få en snabb uppdatering, när var och hur spelar vi? + vilka spelar? :)

Finns en lista av Wu Zi Mu lite längre upp vilka som spelar, var är väl inte bestämt direkt inte vilken sort vi kör heller.

Någon som känner att lira lite nu? Är isf inne till ca halv 3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer lägga upp en party mode kl 18:00 på söndag, som varar i 20 minuter.

När klockan är 18:20 joinar vi en server, så alla som är online i min lista blir invitade till den.

Om du/ni inte har mig så kom ihåg att adda. Andra spelare som är med i party mode kan invite fler,

absolut, roligare ju fler vi är.

Tider kan ändras om det behövs! Om det inte passar för flera alltså.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...