Jump to content

GTASajten GTA IV-meeting


Linus127
 Share

Recommended Posts

Imorgon ska jag och Weener leka igen. Jag surfade runt på Youtube och hittade en (för mig) ny bugg i spelet.

Det ska prövas på imorgon, alltså. Någon som vill vara med?

[youtube-old]jmHd4rhrW-c&feature=iv[/youtube-old]

Ser ju skitfränt ut! :doh: Jag är gärna med, men då får du adda mig först, ditt svin :doh:

Och Weener vill varken svara på meddelanden eller invites :D

Hur blev det med det där? Själv har jag hittat mig en liten kompis på Xbox live och vi är med i GTAklanen G33k theft auto, grundad av mig och denne person. Vi åker omkring och har kul, och är också ganska mycket inne i glitches och buggar. Den där skydiveglitchen är faktiskt ganska häftig. Vi har dock märkt att det är väldigt svårt att få det att funka om man inte har en fyra-dörrars pickup truck ("Contender FXT"). Vilket gör det lite irriterande, då dem är väldigt sällsynta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 275
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur blev det med det där? Själv har jag hittat mig en liten kompis på Xbox live och vi är med i GTAklanen G33k theft auto, grundad av mig och denne person. Vi åker omkring och har kul, och är också ganska mycket inne i glitches och buggar. Den där skydiveglitchen är faktiskt ganska häftig. Vi har dock märkt att det är väldigt svårt att få det att funka om man inte har en fyra-dörrars pickup truck ("Contender FXT"). Vilket gör det lite irriterande, då dem är väldigt sällsynta.

Jag och felshoe var inne och testade förut. Men det gick inte så bra. Vi använde bara massa personbilar.

Vi skulle behövt större saker, t.ex. en ambulans.

Så ett tips är att döda några random fotgängare och vänta på att den ska komma.

Sen lackar man när båda dörrarna stängs. Skitsvårt att få dom att öppna sig igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och felshoe var inne och testade förut. Men det gick inte så bra. Vi använde bara massa personbilar.

Vi skulle behövt större saker, t.ex. en ambulans.

Så ett tips är att döda några random fotgängare och vänta på att den ska komma.

Sen lackar man när båda dörrarna stängs. Skitsvårt att få dom att öppna sig igen.

Nu sedan inatt har jag och 'mitt gäng' faktiskt fått det att funka med en hel del olika bilar. Men det är fortfarande lättast att faktiskt 'hoppa fallskärm' med en stor bil som Contender FXT eller Contender. Dom flesta andra gångerna vi lyckats få kontainern att flippa ur så har antingen den slutat flippa ur, eller så har personen som hängt där 'bara' teleporterats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Hade gärna gjort det, men så vitt jag vet så måste man göra det med folk som inte är på ens friendlist.

Men jag kan gärna försöka göra alla tre med dig ändå. Det kanske funkar.

Fuuuuuuuuuuck........... :P

Värt ett försök allafall..

Redigerad av C_J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade gärna gjort det, men så vitt jag vet så måste man göra det med folk som inte är på ens friendlist.

Men jag kan gärna försöka göra alla tre med dig ändå. Det kanske funkar. :P

Nope, man kan göra med folk från din friendlist. men du måste klara alla tre under dem speciella tiderna och du måste klara av dem utan att stänga av din PS3 eller gå ut ur multiplayer. Samma går för alla online-troféer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...