Jump to content

Hur långt har ni kommit på gta 4


V-Master
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

hur många % ska man ha för att komma till andra ön? ;)

drygt 24% tror ja sista uppdraget du gör innan du kommer dit e ve E kommer inte ihåg va hon hette

SPOILERVARNING!

På andra ön, innan jag gick och sov klarade jag det där uppdraget där man

dödar blackmail-snubben åt killen på piren

(Andra ön = Algoquin)

vilket uppdrag menade du vart bara svart eller man kanske inte får skreiva de

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör väldigt väldigt segt. Antagligen segast av alla här. Jag kan tänka mig att jag kör runt ett uppdrag varje eller varannan timma. Och då menar jag timmor IRL. Så nu har jag bara kommit till runt tolfte uppdraget där

jag skickar Mikhails vän till en sex shop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör väldigt väldigt segt. Antagligen segast av alla här. Jag kan tänka mig att jag kör runt ett uppdrag varje eller varannan timma. Och då menar jag timmor IRL. Så nu har jag bara kommit till runt tolfte uppdraget där

jag skickar Mikhails vän till en sex shop.

Gör ungefär likadant, lite snabbare kanske.

Försöker att njuta av spelet, utforska eller bara cruisa runt lite grann istället för att fort klara igenom storyn. Tycker det känns roligare på det sättet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör ungefär likadant, lite snabbare kanske.

Försöker att njuta av spelet, utforska eller bara cruisa runt lite grann istället för att fort klara igenom storyn. Tycker det känns roligare på det sättet. ;)

Yes box. Mycket roligare och då förlänger man livslängden på spelet rejält. Me like :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkar inte snart freeroama. Suktar efter att få låsa upp alla möjligheter innan. Just därför njuter jag i princip aldrig tillräckligt mycket av storyn i GTA. San Andreas story klarade jag ut på bara tre dagar, sen var det över. Allt för att låsa upp alla möjligheter som finns.

Har klarat 12,5% så jag har gjort det väldigt bra och kunnat låta bli att inte köra slut på storyn på en gång. Aja, blir snart att stressa igenom lite eftersom jag vill ha finare kläder. Där ser ni, hur dumt det egentligen är. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5% nånting och har väl kört 7 timmar. Jag utforskar staden mestadels och kör en del taxiuppdrag åt Roman. Har dateat Michelle några gånger men har inte vågat försöka "göra något" än. ;) Senast gick vi ut och söp på ölhaket. Jag raglade runt och var allmänt otrevlig hehe, tog en taxi hem med Michelle. Vågar inte köra rattfull med henne, då gör hon väl slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...