Jump to content

Klagomuren!


Crusader
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 325
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet inte om detta redan är skrivet men jag måste säga att det finns på tok för lite att göra... Vad fan tänkte dom... Att man ska njuta av nya fysik motorn för alltid och aldrig tröttna på att se folk (eller sig själv) ((eller något annat)) flyga genom luften och sedan landa landa i en rejäl, vaker och detaljerad krasch... Visst är det roligt men inte lika roligt efter 100 gånger...

Att ta med lite "Homies" eller kompisar eller w/e i bilen och skjuta ner några medlemmar från ett rival gäng, klä sig ROLIGT och ha många alternativ, kunna göra detaljerad åverkan på bilar på flera ställen än bara fönster rutorna som repor och bucklor etc, vapen.. Finns på tok för få, både närstrids och skjutvapen... Nej fy fan och för att inte tala om flygplan och möjligheten att köpa "tomt"... dvs, stora hus, garage, FLYGPLATS!! Spara roliga, snygga, häftiga och extremt underhållande fordon.. Vi minns väl alla hur kul det är att aktivera hydraler i öknen på en sandking och bara bröla iväg över sand dynorna och vara mer eller mindre o-stoppbar... Och själv klart flera som (en rad olika helekoptrar, tre eller fyra olika flygplan, bla en JUMBOJET och ett attak plan med värmesökande missiler, bilar som Sandking, Monster truck osv)

WTF... Varför tog dom bort allt roligt freeroaming??? Allt det där var ju anledningen att SA var KUNG, att GTA utvecklades så otroligt snabbt till bara roligare och roligare... Med IV har man ju gått hundra tals kilo i "awesome-ness" bortsätt från grafik och fysik motorn...

Nej fy fan vad jag saknar allt det roliga med SA, önskar att det kunde kompenseras i nästa GTA och att det inte ska dröja allt för jädrans länge till innan vi äntligen får se det(IGEN.....!.. wtf :ermm:) ...

Nu är jag klar.. (bortsätt från eventuell edit)

Redigerad av Grauers
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla fittspel. Gjorde precis uppdraget för Phil Bell där man ska skjuta sig igenom den gamla Sprunkfabriken, och sedan döda den feta ledarn när han hänger i en helikopter. Tog fram AK-47:an och sköt av honom från den, men så står det fortfarande "skjut ner helikoptern". Vafan skulle man göra det för när man redan dödat han?!. Eftersom han hängde i den trodde jag att man skulle skjuta av honom, annars kunde han lika gärna sitta i den. Fittspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...