Jump to content

Vad händer på Valborg?


Tux
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag har 2 vägar att välja mellan.

Åka upp till stan och vara med några tjejjer och sen åka ut och köra moped och vara lite elak med polisen. :lol:

Eller stanna här hemma i byn och festa och supa mig full och spy och vingla och sen må skit dagen efter. (Y) ;)

Någon som vill hjälpa mig välja? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bestämt mig för att stanna hemma i år. Eller ja, vi ska åka till mormor och morfar och träffa släkten som alltid, men i år tänker jag inte dra vidare någonstans.

Näst efter nyårsafton så är valborg den mest överskattade högtiden. Det är alltid bara kallt, mörkt, rökigt, tråkigt. Man har aldrig något riktigt mål med kvällen, och därför brukar allt bara ebba ut i slagsmål. Det enda roliga är att kolla in alla fjortisfyllor. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På valborg ska jag bege mig ned till en av mina närmsta vänner - tillsammans med flera andra utav mina närmsta vänner - och grilla, spela poker och bara myyysa. Det blir nog att hoppa lite studsmatta också, som är så roligt på fyllan. :lol: Senare på kvällen blir det nog att bege sig till den stora majbrasan som är belägen en bit ifrån min väns hus. :(

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hohoho. Förfest hemma hos en viss Elin från och med klockan 5. Har laddat upp med en platta fin öl. Sedan så blir det att åka av med bussen in till sta'n för att åka vidare till Vilsta. Vi kommer bli en minst 15 pers så det lär bli roligt. När kvällen är slut blir det GTA IV :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...