Jump to content

Påskägg & diverse


Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 5 weeks later...

Det var någon tidigare som postade denna video och jag blev faktiskt en aning intresserad. Tydligen så kan man höra skrik där, ens bil kan explodera och gängmedlemmar kan attackera dig om du för för mycket oväsen. Det är i den gammla Sprunk fabriken.

Har inte varit där själv men ska nog dra dit snart. Att bilen exploderade kan ha en förklaring, men är inte säker på det - nämligen att den stod nära en brinnande tunna. Låter ologiskt att bilen skulle explodera p.g.a det, till och med i ett spel som GTA IV. Det är inte heller multiplayer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var någon tidigare som postade denna video och jag blev faktiskt en aning intresserad. Tydligen så kan man höra skrik där, ens bil kan explodera och gängmedlemmar kan attackera dig om du för för mycket oväsen. Det är i den gammla Sprunk fabriken.

Har inte varit där själv men ska nog dra dit snart. Att bilen exploderade kan ha en förklaring, men är inte säker på det - nämligen att den stod nära en brinnande tunna. Låter ologiskt att bilen skulle explodera p.g.a det, till och med i ett spel som GTA IV. Det är inte heller multiplayer.

Kan inte kolla på filmen nu, men vart ligger fabriken? :doh:

Edit: Har hittat dit nu, fann den när jag bytte dator och helt enkelt kunde kolla på filmen! :naughty: Haha!

Redigerad av Lofon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står "WTF" på vissa taxibilar (Diverse)

Jag märkte att när jag skulle byta kläder i ett av mina hus. Så hittade jag kläderna Claude har på sig i GTA III

SPOILER

Ja, väljer du att döda Dwayne i "The Holland Play" sa får du ju tillgång till Playboy X's safehouse (GTA III outfit), men vart ligger denna?

Redigerad av Hangor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...