Jump to content

GTASajten GTA IV-meeting


VickeX
 Share

Recommended Posts

Ingen här som kört MP än?

Jo jag har testat det litegranna. Synd bara att jag alltid har en tendens att lagga i spel. Det är någonting som gör att jag här uppe får en dålig internetanslutning, medans min bror och mor som "bor" på mellan och nedervåningen får bra ping och allting. Jag har långt ifrån av det jag borde ha från våran 24mb's anslutning. Men det brukar inte alltid lagga. Och det är inte heller alltid så farligt att jag inte ens orkar spela. Online mp är kul. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

WOOHOO, PAWTY TIME!

LMAOBOAT94

Edit: Har provat Free Roam i MP och folk sprang runt och dödade varandra. Jag fattade ingenting så jag tog en bil och körde fram till en och tutade men han dödade mig. <_<

DET ÄR INTE DEATHMATCH ASDJAGGFDLFG

Skulle vara kul att sätta sig på motorcyklar och krasha in i saker och se vem som kan flyga längst.

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mah, jag ska adda alla på listan.

Invite när ni ska spela :lol:

Är även på att spela ikväll.

Okej. Men det stora mötet (låter verkligen maffigt :w000t:) Vill du lira ikväll isf? Jag ska ha ett litet lan-party här, men vi ska nog även lira lite GTA IV. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sure :lol:

Tittar nog in om cirka en timme.

Hur länge tänker du vara online? Det är bara en kille som kommer men han har ju lite grejs som ska kopplas ihop och så. Vet inte heller när vi ska (om vi ska spela IV), men annars så är jag/vi nog ledig hela kvällen/natten. Bara du lyckas skicka ett medelande medans vi inte lirar så. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur länge tänker du vara online? Det är bara en kille som kommer men han har ju lite grejs som ska kopplas ihop och så. Vet inte heller när vi ska (om vi ska spela IV), men annars så är jag/vi nog ledig hela kvällen/natten. Bara du lyckas skicka ett medelande medans vi inte lirar så. :w000t:

Vet inte... men till 12 kanske, eller lite senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer det bli av över huvudtaget?

Fortfarande har frågan inte riktigt besvarats; NÄR ska vi spela?

Vilka tider passar för de flesta?

Jag kan spela runt 21:00 och framåt.

--

Jag spelade iaf lite igår kväll. Det ägde ju ;)

Ja jag är på. Och runt 21:00 blir fint för mig. Nu är det dags för er gubbar att börja säga om ni kan komma eller inte. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan ploppa in snart. Jag använder EJ headset (trots att jag har det).

Jag var inne nyss men ingenting hände. Det verkar inte som om många andra är online heller. :/

Varför använder du inte headsetet? Det blir mycket roligare att spela om man snackar med någon. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var inne nyss men ingenting hände. Det verkar inte som om många andra är online heller. :/

Jag tror vi behöver lite mera förtids planering när det gäller tider och hur vi kommer i kontakt med varandra, vad sägs som att försöka med det här i morrn? eller kanske en annan helg? eller varför inte mitt i veckan eller nått?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror vi behöver lite mera förtids planering när det gäller tider och hur vi kommer i kontakt med varandra, vad sägs som att försöka med det här i morrn? eller kanske en annan helg? eller varför inte mitt i veckan eller nått?

Nja, mitt i veckan skulle nog inte bli så bra. Men kanske nästa helg. Det var ju ändå bara ett förslag jag lagt. Vi skulle ju diskutera om vilken tid som skulle kunna bli bra, men det blev inte av. Så vad säger ni folk om nu nästa fredag/lördag/söndag?

För övrigt så har jag lite problem med Xbox live nu (eller iaf GTA IV mp?). :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, mitt i veckan skulle nog inte bli så bra. Men kanske nästa helg. Det var ju ändå bara ett förslag jag lagt. Vi skulle ju diskutera om vilken tid som skulle kunna bli bra, men det blev inte av. Så vad säger ni folk om nu nästa fredag/lördag/söndag?

För övrigt så har jag lite problem med Xbox live nu (eller iaf GTA IV mp?). :confused:

Nästa lördag/söndag låter bra, vad är felet med ditt live? (gta iv mp)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa lördag/söndag låter bra, vad är felet med ditt live? (gta iv mp)

Ibland så kommer jag in i en match (lobbyn), och jag hör andra spelare, och dom kan höra mig. Men det är bara mitt namn i listan, och klickar jag på "ready" så står det "not enough players".

Ibland blir det "Lost connection to session (eller någonting sådant) - returning to single player."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland så kommer jag in i en match (lobbyn), och jag hör andra spelare, och dom kan höra mig. Men det är bara mitt namn i listan, och klickar jag på "ready" så står det "not enough players".

Ibland blir det "Lost connection to session (eller någonting sådant) - returning to single player."

Du joinar inte genom att t.ex kolla up en friend som spelar i det game't? för jag tappar connection när jag joinar mina polare i ett game ibland.

Det är förmodligen en bugg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du joinar inte genom att t.ex kolla up en friend som spelar i det game't? för jag tappar connection när jag joinar mina polare i ett game ibland.

Det är förmodligen en bugg

Nej jag väljer multiplayer i telefonen, sedan ranked, och därefter speltypen jag vill lira.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...