Jump to content

Vad tror ni.


montago
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker det är för mycket upprepning från rockstars sida ...

GTA VC = Miami = VC Stories

GTA 3 = New York = Liberty city stories = New York = GTA 4 (damn (w00t) )

Visst, Las Vegas, LA och San Francisco är ju roliga men vill jag ha dom i nästa GTA också eller vill jag ha något annat? Typ Chicago eller Tokyo? ;) Omväxling FTW!

Någon annan som vill ha chicago: http://www.gtachicago.com/ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är för mycket upprepning från rockstars sida ...

GTA VC = Miami = VC Stories

GTA 3 = New York = Liberty city stories = New York = GTA 4 (damn :naughty: )

Visst, Las Vegas, LA och San Francisco är ju roliga men vill jag ha dom i nästa GTA också eller vill jag ha något annat? Typ Chicago eller Tokyo? :unsure: Omväxling FTW!

Någon annan som vill ha chicago: http://www.gtachicago.com/ :D

Jag skulle vilja se ett GTA Chicago :wub: . Men inte GTA Tokyo ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tänk på ett nytt upplägg:

Du är i den FINA staden Tokyo, Dras in i några coola gatugäng och gör lite småbrott, börjar få fler kontakter inom olika kretsar som till slut leder upp till någon maffia. Använder smidiga kampsports slag ist för den överdrivet stora högen onödiga vapen från tidigare GTA (men det ska ju finnas ganska många vapen kvar att leka med). I staden finns gott om folk och det bildas köer för att korsa gatorna, i spelhallarna spelas konstig munter musik och skolungdomarna spelar efter en lååång skoldag. belysningen kan liknas vid Las Vegas i vissa områden. Istället för tråkiga amerikanare och choppers finns det gott om Skylines, Chasers, RX-7:or, Silvias, Cefiros, Hachis, R1:or, Hayabusor, Fireblades och liknande. ( :D )I gränderna väntar Gängen med numchuks och liknande.

Utanför staden Finns en landsbygd med berg täckta av växtlighet, ist för tråkiga streetraces får man köra touge-runs upp och ner för de krokiga bergsvägarna. ;)

Redigerad av påskharen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tänk på ett nytt upplägg:

Du är i den FINA staden Tokyo, Dras in i några coola gatugäng och gör lite småbrott, börjar få fler kontakter inom olika kretsar som till slut leder upp till någon maffia. Använder smidiga kampsports slag ist för den överdrivet stora högen onödiga vapen från tidigare GTA (men det ska ju finnas ganska många vapen kvar att leka med). I staden finns gott om folk och det bildas köer för att korsa gatorna, i spelhallarna spelas konstig munter musik och skolungdomarna spelar efter en lååång skoldag. belysningen kan liknas vid Las Vegas i vissa områden. Istället för tråkiga amerikanare och choppers finns det gott om Skylines, Chasers, RX-7:or, Silvias, Cefiros, Hachis, R1:or, Hayabusor, Fireblades och liknande. ( :lol: )I gränderna väntar Gängen med numchuks och liknande.

Utanför staden Finns en landsbygd med berg täckta av växtlighet, ist för tråkiga streetraces får man köra touge-runs upp och ner för de krokiga bergsvägarna. ;)

Uhm say what? Amerikanska bilar är bland det roligare.

Men annars är idéen relativt bra, enda problemet är väl att alla invånare skulle tala någon sorts engelska, vilket inte passar in särskilt bra med tanke på att det skulle utspelas i Japan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tänk på ett nytt upplägg:

Du är i den FINA staden Tokyo, Dras in i några coola gatugäng och gör lite småbrott, börjar få fler kontakter inom olika kretsar som till slut leder upp till någon maffia. Använder smidiga kampsports slag ist för den överdrivet stora högen onödiga vapen från tidigare GTA (men det ska ju finnas ganska många vapen kvar att leka med). I staden finns gott om folk och det bildas köer för att korsa gatorna, i spelhallarna spelas konstig munter musik och skolungdomarna spelar efter en lååång skoldag. belysningen kan liknas vid Las Vegas i vissa områden. Istället för tråkiga amerikanare och choppers finns det gott om Skylines, Chasers, RX-7:or, Silvias, Cefiros, Hachis, R1:or, Hayabusor, Fireblades och liknande. ( :lol: )I gränderna väntar Gängen med numchuks och liknande.

Utanför staden Finns en landsbygd med berg täckta av växtlighet, ist för tråkiga streetraces får man köra touge-runs upp och ner för de krokiga bergsvägarna. ;)

Det skulle kunna bli bra, men det blir nog inte rätt GTA-känsla med Tokyo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA: Detroit :doh: The drug city...

Men seriöst, Jag håller med illousion... Tokyo skulle vara ett ganska bra ställe men som sagt man vill ha dom gamla, älskade ford mustanger '69 med hårda V8 motorer och så skulle det bli konstigt om alla invånare i staden snackade amerikanska/brittiska :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara trevligt med ett nytt GTA i Vice City.

Precis som GTA IV så ska det vara helt ny stad och helt nya karaktärer. Lämna förra generationens GTA-spel bakom sig.

Eller kanske prova nåt helt nytt?

Till exempel Hong Kong?

Stor blomstrande metropol.

Och det talas ju engelska om jag inte vet fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara trevligt med ett nytt GTA i Vice City.

Precis som GTA IV så ska det vara helt ny stad och helt nya karaktärer. Lämna förra generationens GTA-spel bakom sig.

Eller kanske prova nåt helt nytt?

Till exempel Hong Kong?

Stor blomstrande metropol.

Och det talas ju engelska om jag inte vet fel.

Det hade varit nå't! Ett helt nytt Vice City, och som "landsbyggd" så har man Everglades >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt GameReactor så kommer nästa "riktiga" GTA-spel utspela sig i Rockstars version av Florida med Vice City som Miami och även en version av någon mer stad som jag inte minns namnet på.

Där slutade jag läsa förutsättningslöst och började istället tänka "ha, säkert!", även om allt vi vet pekar på just ett GTA IV: Vice City. Men GameReactor är ju kända för att sprida rykten de inte står för eller ens begriper är osanna.

Det stod i ryktesspalten i tidningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...