Jump to content

Magiska ögonblick


kicken
 Share

Recommended Posts

Okej inte helt övermagiskt men iaf..

Alldeles nyss så stal jag en taxi, varpå det kommer annan kriminell ryss och tar den från MIG! Jag springer i fatt och tar ut ryssen och taxichaffören är precis efter och börjar fajtas med ryssen och polisen kommer och arresterar ryssen, sätter honom i polisbilen.

De är nu jag ser min chans, No one fucks whit Nico Belic! Så jag snor polisbilen med ryssen som jävlats med mig i, och efter en biljakt kör jag honom ner till Delaware Avenue i Broker och i soluppgången med East Sides kanske bästa utsikt, perfekt vy över Manhattan, så avrättar jag ryssen med ett skott i pannan.

Yeah!

Tycker det är ganska roligt att jaga judar uppe i Schottler också finns ganska många där, de är rädda som fan :unsure:

Redigerad av kompis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej inte helt övermagiskt men iaf..

Alldeles nyss så stal jag en taxi, varpå det kommer annan kriminell ryss och tar den från MIG! Jag springer i fatt och tar ut ryssen och taxichaffören är precis efter och börjar fajtas med ryssen och polisen kommer och arresterar ryssen, sätter honom i polisbilen.

De är nu jag ser min chans, No one fucks whit Nico Belic! Så jag snor polisbilen med ryssen som jävlats med mig i, och efter en biljakt kör jag honom ner till Delaware Avenue i Broker och i soluppgången med East Sides kanske bästa utsikt, perfekt vy över Manhattan, så avrättar jag ryssen med ett skott i pannan.

Yeah!

Tycker det är ganska roligt att jaga judar uppe i Schottler också finns ganska många där, de är rädda som fan :unsure:

Haha! Det är sådant man bara kan göra i spel som GTA IV, som för övrigt gör det underbart bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är ganska roligt att jaga judar uppe i Schottler också finns ganska många där, de är rädda som fan :mf_doof:

Det ultimata påskägget vore ju om man fick en Nazi kostym efter att ha dödat 6.000.000 judar :)

Men det skulle aldrig Rockstar våga, plus att ingen orkar springa omkring och döda så många personer endå :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaskammaren får du efter uppdraget

''No Salvation For The Nazi Nation''

. Du kan även bjuda in till fest i kammaren. :)

Okej, nu är vi mer seriösa.. Hur kan ni ens veta att det är just judar? :)

Leta dom som som tigger, är ute efter pengar :teehee:

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft fyra mindre ögonblick. Två där jag sprängt mig själv i luften.

  • Men jag börjar med när jag just hade tagit en båt från södra Algonquin. Där så åkte jag ner mot Happiness Island och då jag hade full speed så ville jag inte hoppa av båten och gå upp på land till fots utan åkte på en sten så jag kunde göra ett båtstunt om ni förstår. Det jag hinner uppfatta i luften före jag landar är att någon skriker "Hot Dog, Hot Dog". Allt går väldigt fort och när jag väl går ur båten och blickar bakåt ser jag att jag vält en korvkiosk och dödat försäljaren precis på ögonblicket när han skrek "Hot Dog".

    • Det andra var att jag efter att ha hört flera berättelser där ni hoppar ur bilen och ser Niko rulla flera tiotals meter till döds. Jag ville prova efter och tog en snabb bil och åkte mot Times Square (Orka in-game namn). Där så finns ju det där lilla hoppet uppför en container. Jag åkte upp för den, men det misslyckades och jag hoppade trots det ut ur bilen och hamnade på det där lilla taket som finns mitt i Squaren. Allt som jag gjorde liknade ett stunt sjukt mycket precis som Lajnux nämnde. Det hela gick ganska fort, men att jag tog farten, hoppade, misslyckades, hoppade ur bilen och landade på taket kändes så icensatt. Underbart.

      • Nu till de två gångerna då jag sprängde mig själv i luften. Den ena gången var jag i det övergivna sjukhuset (Inte under uppdraget). Då blev det till slut tråkigt att bara skjuta dessa gasfyllda burkar eller hur man ska kalla dom. Jag gick fram till en och tog min AK och sköt den så nära jag kunde komma. Jag flög upp i luften och var på väg ut ur byggnaden (Notera att jag dog direkt när explosionen skedde), så jag var död hela tiden när jag flög ut. Men precis innan jag skulle slungas ut så träffar jag väggen och faller istället ner och mitt på en tunna och ljudet från tunnan var så himla identisk så det inte är sant. Niko la båda benen runt tunnan och ansiktet precis över och låg där död.

      [*]Men denna är ännu häftigare. Vid bensinstationen vid Pay'N'Spray i Broker så hade jag just gått ur bilen. Detta skulle bli första gången jag sköt sönder en bensintank. Första sköt jag sönder och en stor explosion efterföljde. Sedan gick jag ännu en gång så nära bensinpumpen som möjligt och sköt. Och herregud vilken explosion. Jag flög minst 200 meter sidleds upp i luften. Jag flög över flera höga byggnader och detta tog väldigt lång tid och det hela var bara så snyggt gjort så det var inte sant. Jag hann aldrig ner utan dog i luften.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, hade också denna gång ett stort magiskt ögonblick. Jag körde söderut i Algonquin i en polisbil. Jag hade rätt hög fart när jag undviker att köra på en bil och så får jag sladd på bilen och kör in i en stolpe varpå jag flyger ut ur bilfönstret och bilen stannar ju inte utan fortsätter att köra vidare och kör på mig. Fyfan vilken känsla att bli påkörd av sin egna bil. Det händer inte ofta. Men jag tvivlar på att någon av er har blivit dödade av er egna motorcykel. Jag hade bara en "remsa" liv kvar och flydde polisen då jag just hade blivit av med wanted-leveln. Det blev stopp i en gränd och jag råkar köra halvt upp för en vägg då jag ramlar av motorcykeln och den faller över mig och jag dör, hahaha vad jag garvade då( :) ).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Magiskt och magiskt. Mer euforiskt att äntligen kunna göra uppdrag som man själv vill.

I alla andra GTA så har det varit (Om det är Kill>Rense>Repeat quest) in och kötta och hoppas man inte dör.

Bara ÄLSKAR cover systemet och det avanserade autoaim. Ställ dig mot en vägg, kolla runt hörnet, sikta in dig på någon, tilta upp siktet till huvudet och PANG! 1 shot kills them all. Precis när jag hade börjat och var ovan så var det att köra med det kraftfullaste vapnet och kötta så mycket man kunde, oftast en SMG eller AK. Numera kör jag överlag med min Desert Eagle och dödat allt jag ser med ett skott mot huvudet. Underbart, så jävla underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...