Jump to content

Magiska ögonblick


kicken
 Share

Recommended Posts

Det var en mörk natt och jag var ute på rövartåg.

Jag gick runt i staden, klockan var 00:07.

En snubbe stirrade hotfullt på mig och förolämpade mig, jag gick dit och gav honom en rak höger.

Snubben faller till marken, och jag går därifrån.

Jag går upp för en trappa som leder till tågstationen.

Jag hör steg bakom mig och jag vänder mig om, där står snubben som jag nyss golvat.

Han höll en kniv i handen och sa:"Time to die motherf*cker!".

Han högg mot mig med kniven, jag undvek och slog den ur handen på honom.

Jag drog en hård spark rätt i magen på honom, sen betalade han tillbaka med en rak höger.

Sen lystes hela perrongen upp, tåget var på väg in.

Snubben vände sig och kollade mot tåget, nu hade jag min chans.

Jag drog en vänster i ansiktet på honom och knuffade ut honom på rälsen.

Tåget hinner inte stanna och snubben dör.

Jag går långsamt därifrån och vidare ut i natten.

Yeeees....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en mörk natt och jag var ute på rövartåg.

Jag gick runt i staden, klockan var 00:07.

En snubbe stirrade hotfullt på mig och förolämpade mig, jag gick dit och gav honom en rak höger.

Snubben faller till marken, och jag går därifrån.

Jag går upp för en trappa som leder till tågstationen.

Jag hör steg bakom mig och jag vänder mig om, där står snubben som jag nyss golvat.

Han höll en kniv i handen och sa:"Time to die motherf*cker!".

Han högg mot mig med kniven, jag undvek och slog den ur handen på honom.

Jag drog en hård spark rätt i magen på honom, sen betalade han tillbaka med en rak höger.

Sen lystes hela perrongen upp, tåget var på väg in.

Snubben vände sig och kollade mot tåget, nu hade jag min chans.

Jag drog en vänster i ansiktet på honom och knuffade ut honom på rälsen.

Tåget hinner inte stanna och snubben dör.

Jag går långsamt därifrån och vidare ut i natten.

Yeeees....

Oooh. Man får ju lust att spela GTA IV igen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Haha lolade nyss när jag var ute och gick och såg en polis rikta vapnet mot en ped.

Gick fram till dom och började knuffa runt honom och polisen ett tag, tillslut fick polisen nog och han började springa efter mig istället.

Jag springer in bland massa bilar och hinner inte hoppa över en minivan som står i kön.

Polisen försöker gripa mig och jag sliter mig ifrån.

När han börjar skjuta blev alla panikslagna, och det kommer en bil och kör på mig så jag voltar upp på en annan bils biltak och landar på marken.

Precis när jag tänker "phew, det där kunde ha gått illa" så kommer in dåre backande och backar in med mig in i en annan bil som står parkerad och jag dör :confused:

Ibland är det awesome och ibland är det jävligt irriterade när sånt händer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Fick precis uppleva ett '' Magiskt ögonblick ''. Efter att ha kört omkring med polisen efter mig ett tag så faller jag ner från en kulle rakt ner på stranden. Oturligt nog hamnade halva bilen i vattnet och då tar det lite längre tid att gasa mig upp om ni förstår hur jag menar..

Hur som hellst.. Polisen hoppar ner (Har då 4 stjärnor) han tar tag i min bildörr och jag inser att spelet är slut, jag kommer bli Busted. Då från ingenstans träffas polisen i huvudet av ett skott från någon av helikopter männen. Han faller stendöd till marken och jag kan köra iväg från platsen.

Kanske låter lite Weird.. men var ialf riktigt cool upplevelse. :naughty::D

Redigerad av Erixx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick precis uppleva ett '' Magiskt ögonblick ''. Efter att ha kört omkring med polisen efter mig ett tag så faller jag ner från en kulle rakt ner på stranden. Oturligt nog hamnade halva bilen i vattnet och då tar det lite längre tid att gasa mig upp om ni förstår hur jag menar..

Hur som hellst.. Polisen hoppar ner (Har då 4 stjärnor) han tar tag i min bildörr och jag inser att spelet är slut, jag kommer bli Busted. Då från ingenstans träffas polisen i huvudet av ett skott från någon av helikopter männen. Han faller stendöd till marken och jag kan köra iväg från platsen.

Kanske låter lite Weird.. men var ialf riktigt cool upplevelse. :lol::unsure:

Hahaha :D

OnT: Körde TBoGT och var på väg in i safehouse för att spara, fick lite lust att mucka med nån så jag knuffade till en snubbe. Vi slogs ett tag men eftersom jag är överlägsen honom är jag lite snäll och var sparsam med mina attacker, och tyvärr får han då in tre smällar i rad på mig som resulterar i att min health blinkar på röd. Stressat springer jag ut i gatan och försöker desperat hoppa upp på eller sno bilar, med den tokiga snubben hack i häl. Efter några misslyckanden så är han ikapp och slår omkull mig, och precis innan han får i K.O slaget som han stått och motat, så kommer en taxijäkel och tvärnitar, precis så jag inte hamnar under bilen, och killen som jag bråkade med krossade skallen mot taxin som omedelbart fick sin front nerblodad :D

Måste varit det brutala blodstänket som fått det här minnet att verkligen etsa sig fast i min hjärna :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Spelade nyss TBoGT och snodde en taxi.

I baksätet satt två jäääääääättetjocka MC-snubbar.

Så jag åkte iväg till stranden där jag tänkte avrätta dem.

Jag hinner ur bilen före dem och drar min pistol snabbt.

Så ställde jag mig och siktade på den ena snubben som räckte upp händerna i luften.

Samtidigt så hade den andre snubben dragit ett slagträ och sprungit runt mig utan att jag märkte något.

Så precis när jag skulle skjuta snubben som jag siktade på rätt i pannan så slog snubben med slagträt mig rätt i backhuvudet.

Såg hur det blev svartvitt och såg hur de båda gubbarna gick iväg och jag började skratta.

:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Jag var i steinway(Dukes)och puttade ner människor för stup.Så råkade jag ramla i men jag lyckades kravla mig upp igen.Och precis när jag ska putta ner en människa till kommer det en stor fet ambulans och kör rakt ner för stupet.Och jag följer med.Men jag överlever (w00t)

Ursäkta om det blev grötigt. :unsure:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...