Jump to content

Magiska ögonblick


kicken
 Share

Recommended Posts

När man hjälper Roman med Lånehajarna i början och

slåss mot Darin (eller vad han nu hette?) uppe vid fönstret.

Fönstret går sönder och både Darin(?) och jag rammlar ut på en avsats nedanför där Darin(?) rullar över kanten medans jag precis hinner få fotfäste innan jag själv hade ramlat över kanten. Jag hinner precis se över kanten när Darin(?) landar i vattnet och Niko komenterar typ "Det var sista gången du jävlas med oss".

Underbart magiskt och filmiskt. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, nu gjorde jag bort mig.

Little Jacob ringde och ville dra ut på krogen. Sagt och gjort, hämtade honom med min PCJ 600. När vi väl var stenfulla och skulle hem tänkte jag "Äh, varför inte köra hem på motorcykeln? Inga problem". Jag körde skitfort, rakt fram, tyvärr svängde en bil framför oss och vi flög som fan. Jacbo blev medvetslös typ ("Your friend is hurt" stog det) och jag skulle precis ringa ambulans när polisen började jaga mig, jag hade kört in i en polisbil. Jag skakade av mig polisen, men jacob var då borta.

jag försökte ringa honom, men jag nådde bara hans mobilsvar. Jag gick och la mig istället. När jag vaknade nästa dag ringde Little Jacob och ville ha skjuts hem från sjukhuset. Pinsamt pinsamt. Påväg dit ringer Michelle och vill träffa mig, men jag måste ju tyvärr dissa henne, då blev hon sur och sa "thank you, for nothing".

SÅ SJUKT COOLT är detta spelet. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man hjälper Roman med Lånehajarna i början och

slåss mot Darin (eller vad han nu hette?) uppe vid fönstret.

Fönstret går sönder och både Darin(?) och jag rammlar ut på en avsats nedanför där Darin(?) rullar över kanten medans jag precis hinner få fotfäste innan jag själv hade ramlat över kanten. Jag hinner precis se över kanten när Darin(?) landar i vattnet och Niko komenterar typ "Det var sista gången du jävlas med oss".

Underbart magiskt och filmiskt. :o

Exakt samma sak hände för mig på det uppdraget. :)

Kanske inte magiskt, men jag skulle gå till en show med LJ, och jag tog en taxi till honom. Pga det så hade jag ingen bil när jag kom till honom, och var tvungen att skaffa en. Den enda som var i närheten var en taxi, men det gick en polis precis brevid. Jag ställde mig framför taxin och väntade tills polisen gått förbi (han var fortfarande väldigt nära, men han tittade inte åt det hållet). När han då inte tittade så drog jag min pistol och siktade på taxichaffören, men tjurig som han var gav han inte snällt upp, utan han duckade. Efter en stunds duckande tänkte han fly, så han la in backen och tänkte väl göra en tjyvsväng (?180-turn?). Problemet var att han drog ratten åt fel håll och backade in i tre peds plus att han stötte till polisens bak. Taxichaffören hoppade nu ut ur bilen och sprang sin väg, med polisen hack i häl. Jag kunde då enkelt ta taxin. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA!!!!!!

En sak ni MÅSTE testa: Gå fram till en bil, och skjut föraren i ansiktet med hagelgeväret! :o:o:)

Edit: Det roliga är alltså hur han/hon ramlar... =/

Jag hoppade upp på en bil och sköt föraren med två pistolskott. Det grymma är att det sprutade blod inifrån så att blod stänkte på fönstret inifrån. Sjukt grymt. Han lyckade dock ta sig ut och springa medans han höll i benet som blödde förfärligt. Jag dödade honom sedan för att lindra smärtan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom där jävla reggae-snubbarna! Nässlar sig in överallt. Jag råkade också in i en fajt med honom, visserligen putte jag omkull honom, men vafan, han var ju neger? :o

Jag stal en gaffeltruck av en kille nere i hamnen och skulle precis åka ut på vägen då någon skjuter på mig. Jag kollar bakom mig och där kommer en tjock nigga med dunjacka.

Borde inte den här grabben slängas ut?? Eller tycker GTAsajten att det är ok med rasism på forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sätter den som spoiler ifallatt.

Jag fick ett uppdrag där jag skulle avrätta en kille vid järnvägsstationen, jag går fram till killen och Nico börjar snacka. Han blir rädd och börjar sedan kuta över järnvägsspåren för att försöka rymma i sin bil, (jag kan gissa på att det egentligen skulle bli en biljakt vid detta läge), hans vän börjar då skjuta på mig, men mina reflexer hinner före. Direkt efter lubbar även jag över järnvägsspåren för att hinna efter "huvudmålet", jag kommer fram till en trappa och ser honom längst ner, då skjuter jag på honom med min uzi, (pepprar rent utsagt), och han faller direkt. Sedan hör man det underbara "mission complete" ljudet. Dessutom ser jag en mycket vacker bil parkerad precis bredvid liket och bestämmer mig för att ta den, troligen så var det just den bilen killen var påväg att köra iväg i.

Underbart ögonblick

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sätter den som spoiler ifallatt.

Dessutom ser jag en mycket vacker bil parkerad precis bredvid liket och bestämmer mig för att ta den, troligen så var det just den bilen killen var påväg att köra iväg i.

Underbart ögonblick

Röd Banshee med en vit rand?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppade upp på en bil och sköt föraren med två pistolskott. Det grymma är att det sprutade blod inifrån så att blod stänkte på fönstret inifrån. Sjukt grymt. Han lyckade dock ta sig ut och springa medans han höll i benet som blödde förfärligt. Jag dödade honom sedan för att lindra smärtan.

Kicken den........ barmhärtige? ;)

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...